Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning Hur viktigt är det att ha en baksele till sin loksele? Vissa säger att man måste ha det och andra säger att det inte är nödvändigt... 2
Svar
30
· Visningar
2 759
Senast: Frehley
·
R
Fälttävlan Kan inte ni fälttävlansrtyttare visa upp hur ni ser ut inför en tävling då ni ska rida terrängbanan? :banana: 2
Svar
31
· Visningar
4 374
Senast: soke
·
M
Dressyr Tävlade igår för första gången. Det gick bättre än jag väntat mig, allt flöt bra och jag var jätteglad. Jag missade rätt mycket i... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 264
Senast: Alexandras
·
  • Låst
Trav O Lets Go med Se vidare www.travnet.se Alltså hur kan man? Man måste ju fatta att mna åker dit eller? Undrar vem som får skulden nu...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: ameo
·
A
Hoppning Inget är lika kul som såna! Här är jag på min Maytime, rakt i vattengraven av alla ställen :):devil:
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Andrea1986
·
Islandshäst Så här ser min planering ut: Hästen går nu på bete och jag planerar att ta hem honom till 1:a september för att börja sätta igång honom...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Naggur
·
Islandshäst Hur och vad avgör vad hästen ska heta i "efternamn"? Att mitt sto heter "från Skeppargården " är ju inte konstigt med tanke på att hon... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 500
Senast: Rea
·
Western Hej! Finns det tävlingar där det inte behövs nån licens för att få vara med? :) Vad heter den lägsta klassen, och vad behöver man...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: Colonels_king
·
Hoppning som alla vet s är ju dressyr grunden för all ridning, även dom som tävlar i andra grenar. så nu vill jag ha lite bra dressyr övningar...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Tinglan_star
·
G
Tävling Hur går det till när man ska veterinär besikta på tävling? :crazy:
Svar
2
· Visningar
950
Senast: gullebarn
·
Dressyr Hello! Jag är lite förvirrad när det gäller procenten i programmen. Jag har fått för mej att allt över 50% är "godkänt" och att allt... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 217
Senast: traloppan
·
M
Körning Vad anser ni som vet lite om bröstselar om dessa variantersom säljs på denna sida http://www.cliffords.se/ Syftar då mest på Tedex...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: minikaninen
·
E
Islandshäst I vintras så försvann ju en islandshäst från Säfsen, Dalarna. Hittar tyvärr inte den gamla tråden om henne (Katla). (Förlåt om tråden...
Svar
18
· Visningar
2 336
Senast: Juliiia
·
Dressyr Nu när jag läst ytterligare en tråd om vikten i handen och kandar, så måste jag bara fråga några saker. Och jag hoppas att inte fel... 2
Svar
23
· Visningar
6 595
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Vari ligger skillnaden tycker ni? Hur gör ni för att uppnå respektive ökningar? Här kan det bli spännande, eller vad säger NI?:idea: 2
Svar
27
· Visningar
5 225
Senast: Darbhanga
·
Western Som är ganska normalt byggd. Relativt men inte jättelång rygg, inte så jättehög manke och smäcker i kroppen. Rak i ryggen. Är mest...
Svar
6
· Visningar
2 174
Senast: idealb
·
Western Jag skulle vilja se bilder på era tävlingsgroomade hästar..... Hur noga är ni när det gäller pleasure klasser eller halterklasser... 2
Svar
22
· Visningar
2 419
Senast: Lenita
·
S
Western Går de inte att köpa snygga pannband till westernträns utan att behöva köpa ett helt träns? Jag har nog med träns men vill piffa upp...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Bill
·
L
Western Dum fråga kanske men jag är nu på western :P vad är idealtjockleken på en westernpadd? Det är klart att det finns olika tjocklekar på...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Bill
·
Dressyr Hur högt upp i procent kommer egentligen ett ekipage där hästen kröker fint på nacken, har rätt ordinära gångarter men går avslappnat...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Degree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka