Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Måste man ha kavaj och vita ridbyxor på KM? Nån som vet?:crazy:
Svar
6
· Visningar
934
Senast: My_Spirit
·
B
Dressyr Liten fråga bara, kan man kvala nationellt (FEI-klasser) i LA:6? Eftersom det innehåller enkla byten och skolor!
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: My_Spirit
·
P
Körning Så har vi kommit hem från Österrike, Altenfelden närmare bestämt. Stor internationell tävling med 60 deltagare i enbetsklassen (130...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Primadonnan
·
Hoppning hej, undrar en sak. när man ska tävla på gräs broddar man ju. (jaja, jag gör det iaf) om det är regional och uppåt sätter man ju i... 2
Svar
28
· Visningar
2 357
Senast: Jardina
·
C
Körning Jag behöver lite hjälp av er här på körforumet. Jag har lånat hem en rockerd av en kompis och vill ha tips på hur man passar in den. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: carran
·
Dressyr Nu ar jag i USA och jobbar pa ett dressyr stall. Jag jobbar som ryttare och sjalvklart nar jag satte mig pa hasten, borjade jag med...
Svar
9
· Visningar
1 445
Senast: susanne
·
K
Hoppning Hejsan! Vilka bett är tillåtna att ha under lokala ponny hoppningar (L.D & L.C) ? Har tyvärr inget T.R hemma så kan inte kolla upp...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Dark_Iris
·
Western Är det någon som har programet för lördag och söndag? vad tar dom i inträde?
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Solafekub
·
H
  • Låst
Tävling Jag msåte ta grönt kort nu = ). Men asså vad är det som innegår? Vad ska man göra ? Vad gjorde ni när ni tog grönt kort ? Alla säger...
Svar
1
· Visningar
846
S
Tävling Vilka licenser behövs för att tävla lokal/regional ? Ryttaren måste väl ha licens och hästen också , Right ?! Att man behöver grönt...
Svar
11
· Visningar
937
Körning Vad för sorts sele rekomenderar ni till denna typ av vagn? Jag är en aning kluven. Kommer köras i varierad terräng men mest där det är...
Svar
3
· Visningar
901
E
Körning Söker en ritning på bra rockard till shettis på 93-96 cm i mkh. Ska vara robust och bekväm att köra på skogsvägar med. Även ritning på...
Svar
1
· Visningar
1 187
Senast: Gazzan
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr med sporrskydd av gummi? Får man tävla dressyr med sporrar där gummit är fast på själva delen som ligger runt...
Svar
16
· Visningar
3 183
Senast: karneol
·
B
Fälttävlan eftersom gärds har en tråd så kan väl trossnäs också ha en... ;) vilka kommer dit? förväntningar? :) nån som vet hur banan blir... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 225
Senast: LenaH
·
L
Övr. Grenar Hej är det någon som vet vart det finns bilder från tävlingarna på strömsholm?
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Evny
·
B
Övr. Grenar hej undra bara hur många gånger ni har tävlat galopp ja har gjort de masssvist:banana:
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Horsen
·
Western Jag håller nu på att sätta igång min varmblodstravar kille efter lång vintervila pga skada. Redan i somras upptäckte jag att han var...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: attempt
·
Körning Hej Jag ska hämta en släde idag som jag ska målo om nu i sommarens vackra regnväder... Vet du var man kan hitta traditioner bakom...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: LIA
·
H
Övr. Grenar Hej! Vi e 3 tjejer som vill börja med shettisgalopp. Men vi har aldrig tävlat shettisgalopp innan. Vet inte riktigt vad man ska börja...
Svar
6
· Visningar
2 326
Senast: Love_Galopp_Lotus
·
L
Hoppning Nån som vet om några pay n ride i skåne? jag vet om de i hässleholm...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Lanejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka