Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Nu en fråga.. jag har hört att dom som går till omhoppning hoppar en omhoppning som är 10 com högre än vad det är i grunden.. så om ja...
Svar
6
· Visningar
1 773
Senast: Russin8
·
Dressyr vad ska man ha för kläder på sig på en dressyrtävling? är det vita ridbyxor, plastrong, kavaj och ridstövlar som gäller? eller kan man...
Svar
9
· Visningar
4 275
Senast: springsten
·
Tävling Har inte mitt TR här nu, men jag undrar hur många placerade det är i en dressyrklass (ponny) med 5 starter? Det var sex först men en...
Svar
11
· Visningar
4 591
Senast: mjauen
·
O
Hoppning hej! är det nån som har nån bild på sig när ni hoppar och hästen vägrar eller river, eller att ni trillar av, och skulle kunna dela med...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Natacha
·
F
Körning Någon som vet hur långa vojlockarna till silettdäcklar brukar vara? Skulle vilja ha en, men det skulle vara ganska otympligt om den går...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: fragansia
·
Trav Vår blivande häst ska tranporteras från bodens travbana till solvalla, där vi får ta över henne. (Hon ska inte stå på solvalla utan i...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: zilla
·
C
Hoppning Måste bara få gnälla lite. I söndags var jag på Strömsholm och startade 1.15. skit smart plan bara det att han vägrade på första...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: TheDot
·
Trav nån som ska ta montélicens i åmål i september? Eller nån annanstans oxå för den delen...? :D
Svar
1
· Visningar
725
T
Western Jag skulle faktiskt vilja börja rida western. Men felet är att det inte finns någon riktigt western-utbildning här i närheten (är svårt...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: Mirre
·
J
Trav Om ett sto har blivit tjuvbetäck, nån gång, vet inte när. går fölet på något sätt att registrera då? :confused:
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Fnobby
·
Hoppning Jag funderar på och ev vara med på en nationell tävling och undrar om man måste kvala för att vara med. (110-120 häst) (har tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Yasmine
·
Trav Min älskade Västerbo Be Kafa kvalade godkänt igår och nu är det dags för start:bump: Det är så spännande eftersom det är första gången...
Svar
18
· Visningar
1 176
Senast: Fnobby
·
Trav Undrar om det är någon som tränar sin häst innan den ätit sin frukost? Hur funkar det isåfall? hade tänkt ev börja köra på morgonen... 2
Svar
34
· Visningar
2 454
Senast: Zandrah
·
D
Western Var finns western tävlingar?? *Finns det för ponnyer också eller vilken häst som hellst?? *Var brukar dem håla till?
Svar
1
· Visningar
1 762
Senast: Teuqila
·
G
Övr. Grenar Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande...
Svar
6
· Visningar
1 424
L
Övr. Grenar Ni som tävlar eller håller på med galopp; hur långa är ni?? Jag är 164 cm lång; är jag för lång för att bli jockey?? Jättetacksam för...
Svar
15
· Visningar
3 459
H
Dressyr jag förstår inte... jag var och tävlade min första dressyrtävling idag, LC. min häst är en hopphäst, vi tävlar på msv-nivå och det går...
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Immer
·
P
  • Låst
Tävling Var på clearoud härmon veckan och såg några ponnytjejjer piska sina ponnysar ganska rejält vid varje hinder. Vid varje vägran och det... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
17 313
Senast: ljusslinga
·
Körning Har förstått att det har varit mycket diskussion med olika selar men det var svårt att gå igenom trådarna då jag inte kan märkesnamn på...
Svar
4
· Visningar
2 987
Övr. Grenar Åkte just förbi täby galopp och såg att flaggan var på halv stång. Någon som vet vad som har hänt??
Svar
4
· Visningar
1 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka