Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Får nog ekonomiskt bidrag till o köpa vagn. Vad tror ni om den här? http://www.blocket.se/vi/7192690.htm?ca=6_s 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 621
Senast: MittNyaJag
·
M
Western Ni som har 4-åringar, hur har ni gjort med sadel? Tror ni dom är "färdigväxta" och slår till direkt på en sadel ni vill ha (dyrare...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Bingos_Catalyst
·
M
Trav Ska köra in min 3åriga frieser under sommaren och har införskaffat en travsele och vagn. Selen är av modellen med kort brösta och jag...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Twistgubben
·
F
Western Är det någon som har förslag på vad detta kan vara för en sadel? Har själv ingen aning men skulle vilja veta vad det kan vara för någon...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Colonels_king
·
A
Hoppning Tycker ni att man ska ha broddar när man hoppar på gräs? 2 3
Svar
48
· Visningar
5 868
Senast: fejko
·
M
Övr. Grenar Såhär är det.. Tränar en 2 årig fullblodshingst som sedan ska iväg i "riktig" träning och gå löp. Vi har ett litet problem, det är som... 2
Svar
32
· Visningar
2 490
Övr. Grenar på en galopphäst? :p :smirk: Stannar man den som en vanlig ridhäst? 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 938
Fälttävlan Hejsan! Jag har en häst som har jättesvårt för galoppen (särskilt i inhägnade områden) Den är ganska stor och han har svårt att samla...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: hästsko
·
Hoppning http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21180&a=604115&lid=puff_604115&lpos=lasMer Precis samma sak hände mig idag. fast jag hade tur...
Svar
13
· Visningar
3 524
Senast: Molli
·
Distans vad det är:crazy: eller jo det vet jag ju, man rider miltals långa turer, som på Hidalgo men jag menar mer här i Sverige, finns det...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: Tibra
·
V
Dressyr dagens andra tråd :banana: :banana: men jag måste bara få höra med er koka dressyr ryttare och andra allvetare :) :) min lilla...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: vickis-pajala
·
D
Dressyr Hej alla glada dressyrare! Jag skulle behöva träningstips på hur jag kan få min stora häst (180) på 9 år att länga på stegen i trav... 2
Svar
21
· Visningar
10 510
Senast: Venezuelas
·
Western jag har ett lite problem som jag inte vet hur jag ska bli av med. det är så att min häst, istället för att slida i stoppen, "hoppar"... 2
Svar
20
· Visningar
1 847
Senast: doleron
·
Dressyr .....Tar ett ekipage att genomföra ett enklare dressyr program??
Svar
3
· Visningar
856
Senast: suisyola
·
Hoppning Är det någon som köpt ett hinderpaket? Behöver man köpa till något ?..Går det att bygga en vettig bana?
Svar
6
· Visningar
2 994
Senast: zilla
·
H
Hoppning hej alla glada människor! jag undrar om det e nån som ska vara med på brämhultshoppet?? det ska jag i alla fall ( med d- ponny) det...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: happysgogolena
·
Islandshäst Jag blir galen. Har precis gått igenom mina tävlingskläder inför tävlingen i helgen (ute i god tid som vanligt alltså) och det har gått...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: Brolinskan
·
A
Hoppning Vad står bedömningen A:0/A för? hittar det inte. Hoppas nått kan hjälpa mig :idea:
Svar
6
· Visningar
941
Senast: pollan
·
S
Tävling Jag hittar ju inte mina TR:( , så hoppas då att nån här ska kunna hjälpa mig. Visst är det väl så att om man betalat in...
Svar
5
· Visningar
1 415
Senast: LECH
·
S
Fälttävlan Kortfattad bakgrund; Jag har ridit hela mitt liv, började jobba hos berömd hoppryttare och hade förmånen att få rida alla hans hästar...
Svar
3
· Visningar
1 372
Senast: Cybbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka