Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Distans Vilka bukare ska rida Dackeritten i Växjö? Vilken klass? ....nyfiken i en strut...:angel: 2
Svar
24
· Visningar
2 588
Senast: edvarda
·
F
Körning Är det någon som ska vara med på dressyrkörningen och/eller precisions körningen på Shetland Games den 28-30:e juli? :) Vore kul att se... 2
Svar
24
· Visningar
1 965
S
Islandshäst Finns det fler här som ska vara med på den? Jag ska vara med på fyrgången! 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 221
Senast: lalala
·
F
Hoppning Nu börjar jag tröttna på sönderslitna fingrar o helt utmattade armar efter VARJE hopp/markarbetes pass .. Han har alltid gått på vanliga...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: jump_
·
C
Dressyr skulle vara väldigt tacksam för tips på olik övningar som kan hjälpa vid följande problem.:bow: har en bebis som är riden ett halvår...
Svar
8
· Visningar
1 361
Senast: citronen
·
S
Islandshäst Vad har "hänt" med isländska landslagets hästar? Såldes alla? Vart? Reynir var redan innan VM såld till Hjalti och Camilla Prins...
Svar
18
· Visningar
1 838
Senast: Sprettur
·
Körning Hej. Nu när jag nästan skaffat ponny så undrar jag vilka selar ni har som passar på ponnyer? Han är 142 hög, inte så grov, NF... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 770
M
Hoppning Hejsan är det någon som var på den 25/3? Jag var där och undrar nu om någon har varit där och vad ni tyckte. Har ni varit där många... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 654
Senast: My Beauty
·
S
Distans Vet att denna typen av fråga har varit uppe innan men jag hittar inte tråden så jag får väl skriva en ny... Handlar om transport...
Svar
2
· Visningar
905
A
Hoppning Finns det några som har tips på hur man kan öva sig själv på att se avstånd för anridning till ett hinder, gärna tips på övningar utan...
Svar
16
· Visningar
1 960
Senast: Fridan
·
Hoppning någon som vet och kan förklara lite, nu pratar vi om låg nybörjare nivå. Jag har bott där och tävlat men det var flera år sen och jag...
Svar
5
· Visningar
1 597
Senast: terrivel
·
F
Dressyr Min ena häst skulle behöva bli rundare i galoppen... Tips mottages tacksamt på hur jag ska göra... *morgontrött ft-nörd*
Svar
15
· Visningar
2 806
Senast: ang
·
J
Hoppning jag har aldrig tävlat, men det är min högsta dröm att nån gång få göra de. Och jag är helt grön om det är, så jag kanske frågar...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: PÄMMI
·
Körning nu gäller frågan tömkörning, så jag hoppas att det är rätt tråd... min häst är stark så in åt h****e... men om man tar ett starkare... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: Messy
·
G
Körning Ojoj vad det gick bra alltihopa... Bibbi är så cool och lugn och går var det första gången hon spändes fast och kördes på riktigt och...
Svar
11
· Visningar
909
Senast: Alazan
·
A
Hoppning Jag skulle vilja ha lite käcka, bra och nyttiga tips på att få upp hästarnas kondition lite till. Intervallträning på äng gör jag redan... 2
Svar
22
· Visningar
1 877
Senast: alex_415
·
H
Fälttävlan ska på min första terängträning nästa onsdag, har aldrig hoppat på gräs innan.. hur gör ni med broddningen??? broddar ni alltid eller...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: weeh_
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: LenaH
·
J
Dressyr Nu har jag några frågor som jag skulle vilja ha svar på från er duktiga dressyrryttare. Hur ska en riktigt bra skritt, trav... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 016
Senast: Victovie
·
N
Islandshäst I helgen är det SM-kval på häringe. Nån som ska va me? klass? pålle osv. gärna tävligsbilder=) 4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 611
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka