Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har alltid tyckt om att rida galoppombyten och med min ponny brukade vi få till rätt häftiga serier på en lång härlig galoppstig ute... 2
Svar
30
· Visningar
2 371
Senast: ragge
·
Trav Hej hej! Nu är det så att jag letar paddar till min häst. Jag har bara sett dessa speciella paddar i travstall.. Jag tycker dom är så...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Pubriacones
·
S
Övr. Grenar Brukar kryssa runt på Buke och galopp är nog det forun där det skrivs minst. Varför?
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Jezzy_flyer
·
C
  • Låst
Dressyr Jag undrar om man får rida med fläta högst upp i svansen på dressyrtävling. Får man ha röd rosett i den? Jag vet att det har funnits...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: break_a_leg
·
A
Körning Vår ardenner stannar när man kör med honom. Nästan alltid när vi är påväg bort från stallet. Vi har bara haft honom ett par månader och... 2
Svar
37
· Visningar
2 661
Senast: Gullan86
·
F
Dressyr min ena häst vinglar verkligen jättemycket när jag rider rätt upp har ngn tips på hur jag får han att inte göra det? Försöker driva på...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: nancy
·
Körning har börjat och funderat om ja ska kanske köpa en helt ny vagn och sälja min gamla specialbyggda som hästen växt ur endel och som ska... 2
Svar
22
· Visningar
2 616
·
Hoppning Hej alla Buke, jag letar efter resultatet på treårstesten från Åstorp men hittar dem ingenstanns, nån som vet vart de finns ...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Febbe
·
D
Dressyr Får man rida på kandar i LA:5 och LA:6? Läste på stallbacken.com: För häst: I LA:5, LA:6, MsvB:1, Msv B:2, Msv B för unga hästar avd...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: mumin
·
S
Trav Vet at Jag de Bellouet noen ganger går med en spesiell checkreim, kan noen fortelle meg hvordan den virker? Hvorfor brukes den...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Nominous
·
E
Övr. Grenar propparna är nu ute för 9 juli på Falsterbo horse show kolla http://www.falsterbohorseshow.se tävling, proppar ponychase, point to...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Messy
·
Hoppning Hur tänker ni när ni lägger upp era markarbets/låghinderträningpass? Skulle ni kunna tänka er att först rida på cavalettibommar som...
Svar
16
· Visningar
998
Senast: ano
·
Dressyr Vi har inga speglar i vårat ridhus än tyvärr.. Vilket jag finner MYCKET irriterande. Det är omöjligt, känner jag att veta hur hästen går...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: LinnéaL
·
Trav Nu är Cetzy nyfiken hur många hästar har ni i träning ? Är ni tränare själv ? Är de hos tränare? Tränar ni för annat än trav ... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 079
Senast: månFare
·
M
Western Tänkte bara påminna alla glada hästmänniskor att nu på lördag den 3 juni kör vi årets upplaga av Ranch Trail cup där det finns en massa...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Mia L
·
Á
Islandshäst Ja varför? jag tog mig en titt på VM videon förrut, å då slog det mig att mer än hälften av hästarna går med konstant gapande munnar.. Å... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 500
Senast: sambaengi
·
M
Körning Jag har en sele som bara har svanskappa och ska nu köpa en baksele. Kommer att köra lätt rockard och möjligtvis en trilla (väldigt... 2
Svar
34
· Visningar
2 347
Senast: Shettisar
·
Körning Hej alla! Jag ska precis börja köra min ena häst, han är sen tidigare inkörd men det var länge sedan :) Nu till problemet jag har...
Svar
1
· Visningar
713
·
B
Fälttävlan Ska rida min och pållens första fälttävlan i helgen, har lite frågor. Har inte nyaste TR just idag, kommer att få den innan helgen, men...
Svar
10
· Visningar
1 422
Senast: Wiiie
·
A
Hoppning Var funktionär på en lokal hoppning div III för häst.. men oj vad förvånad jag blev för (ursäkta uttrycket) alla var verkligen dåligt... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 862
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband