Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Pga platsbrist på min kuses bog så letar jag mig fördärvad efter en såkallad empathy collar i svart läder, storlek minishetland. Är det...
Svar
5
· Visningar
1 409
Senast: Beppo
·
Trav Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man...
Svar
4
· Visningar
1 597
Western Visst strävar vi western ryttare efter att rida våra hästar på minimum av våld?! Med det i tanken så undrar jag nu varför en hel del... 2
Svar
33
· Visningar
3 543
Senast: TDJ
·
A
Körning Hejsan, har skapad en tråd här idag och den blev troligtvis raderat. Nu vill jag veta varför. Jag är ganska ny till forumet och...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Carolus
·
H
Körning Ja, vilka ska dit o tävla eller bara titta? Jag hade egentligen inte tänkt åka dit, men nu är jag ledig torsdag till lördag så jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 226
Senast: Carolus
·
Distans Jag kan inte hitta pulsen på hästen, är det jag som är totalt korkad eller är min häst levande död? :confused: Hur/vart hittar jag...
Svar
11
· Visningar
2 359
Senast: carroflarro
·
Islandshäst Denna tråden gäller islandshästar för att undvika missförstånd och att den flyttas.. Hur långt har ni kommit med era 5 åringar? När...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Ninsku
·
R
Fälttävlan såg att det var nått möte i jönköping för fälttävlans intresserade....nån som var där? var det intressant? hörde att tiarp inte kommer... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 208
Senast: rubytoo
·
Trav Hur säger ni? Eftersom jag alltid brukar blanda ihop begreppen (verkar inte vara den enda heller med tanke på hur många gånger jag hört...
Svar
1
· Visningar
2 184
Senast: zilla
·
Dressyr hejsan! här kommer jag med en svår fråga för självklart finns det många faktorer som spelar in....men jag ställer min fråga iallafall...
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: Tulip
·
G
Islandshäst Ngn som ska tävla som har ett tidsprogram att dela med sig av? Brukar det läggas ut på dyggurs hemsida? :bow: Tack på förhand 2 3
Svar
43
· Visningar
5 554
Senast: Nicke
·
O
Hoppning Jaa, håller ni inte med om överskriften? Jag kom att tänka på hur mycket dressyren har hjälpt mig i hoppningen. Min ponny är ganska...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Lucy
·
F
Körning Hur mycket brukar man säga att en häst kan dra, sin egen vikt gånger två? :confused: 2
Svar
20
· Visningar
1 655
Senast: Royal_724
·
Trav Finns d något lopp för travare som blivit ridhästar? Alltså som e avskrivna från STC... skulle gärna vilja starta me min men då hon e...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: nilema
·
D
Dressyr får man tävla me spö på lokal nivå? 2
Svar
35
· Visningar
2 660
Hoppning Pleeez hur gör jag för att lägga upp bilder???snälla:confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
784
Senast: ragge
·
Fälttävlan Jag som är helt nybörjare på det här ämnet... Hur gör ni när ni kommer till en Fälttävlanstävling?? När går man hoppbana/terräng...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Baron Linge
·
V
Körning har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra...
Svar
6
· Visningar
1 864
Senast: _L_
·
B
Hoppning Vad har eran klubb för hjöder på Klubbmästerskapen, och hur går de till väga. På min nuvarande klubb så var höjderna från 90cm till... 2
Svar
23
· Visningar
1 781
Senast: EQL
·
R
Hoppning Vad ska jag köpa C-ponny eller D-ponny? om jag ev. kommer tävla i lättare klasser i hoppning. jag är 14 år och 156 cm lång och väger... 2
Svar
25
· Visningar
2 375
Senast: Bellina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka