Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Fälttävlan Jag undrar lite får man man galopper ner ivatten? Får man göra halt mitt på bannan? Hur är det med pinanr man ska rida igenom? Hur är...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: PrinceFair
·
C
Distans Hej! Har länge varit sugen på att testa distans, men det har liksom aldrig blivit av. Nu tänkte jag försöka ta mig i kragen och komma...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: corina_w
·
L
Hoppning :crazy: Tycker att vi "börjar" bli redo för debuten i hoppning...men... var och tränade på "riktiga" hinder i helgen, och där var...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Love_energy
·
Tävling vad kan man ta gröna kortet ??? jag ha sökt här på internet om det men det finns inget om det .. vad det korsta ??? vad som krävs för...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: Lutta
·
Körning Är den nödvändig? Har ju sett flera utan sån. Jag vet ju att det är för att kunna bromsa korrekt men måste man verkligen ha den? Och...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Egonson
·
J
Islandshäst Hur länge är ryttarlicensen giltig? Löste vid tävling i juni förra året, gäller den fortfarande t.o.m juni detta år, eller gick den ut...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Freyr
·
Fälttävlan Vad tror ni om svenskarnas chans i Badminton i helgen? Linda rider inte, Maja är inte ok. Så vi får hejja på Victoria, Dag, Johan &... 2
Svar
20
· Visningar
2 417
Senast: Binsan
·
M
Trav Blir så arg. För ett år sen började en viss åring köras in.... den visade sig ha ett antal skruvar lösa o skulle alltid hem... den...
Svar
4
· Visningar
1 492
Senast: Grållens vän
·
T
Dressyr Hej, jag har en tysk ridponny f. 2001. När han ska galoppera sträcker han ut huvudet och springer in i galoppen, nog för att han är... 2
Svar
21
· Visningar
2 242
Senast: Ämelie
·
Distans Skulle bara vilja framföra mitt stora tack till arrangörerna av Kinnekulleritten. En härligt arr. på alla vis. STORT o tjusigt start...
Svar
7
· Visningar
1 504
Senast: Pia Puff
·
Körning Skulle ut o köra idag, först är man på bra humör men sen kommer man ut till vagnen o hästen ska backa in mellan skacklarna. Han backar...
Svar
11
· Visningar
1 516
Senast: _L_
·
Trav då gäller de, idag har jag teoriprovet för licensen (kör)...är så nervös..så alla, var snälla och hål tummarna för mig klockan 19,00 i...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: bazz
·
Distans Någon som vet varför man inte använder "vanliga" engelska fullblod i distans..? Arabiska fullblod är ju populära och gärna fd... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 181
Senast: Wanilj
·
Fälttävlan Igår blev vi drastiska, 25-30 pers med spadar, snörävar och spett tvingade vintern på vift och tillsammans med en lastmaskin så har vi...
Svar
11
· Visningar
1 520
Tävling Hur gammal får hästen max vara för att få starta i unghästklasser. Är det 6 år? Om ett sto har fått föl som unghäst är det fortfarande...
Svar
7
· Visningar
1 723
Senast: SLD
·
P
Trav Nån som kvalat, vet nåt om tidsschemat, banketten på kvällen el bara kan ge mig nr/mail el liknande t amatör förbundet?
Svar
13
· Visningar
993
V
Hoppning Upp med bilder där hästar hoppar över hästar, staket, eldar, bilar, allt! :bump: Vad finns det för galna bilder egentligen? :angel: 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 513
Senast: Nikkis
·
B
Hoppning Ska ut på min första hopptävling. Lokal, endast 1 meter. Men jag undrar... hur många hinder är det i grundomgången och hur många i...
Svar
2
· Visningar
2 146
Senast: Bingoo
·
Körning Jag ska ju börja renovera min trilla nu. Men jag har några frågor. Hjulen ska ju fixas då dom är skeva. Men jag funderar, ska jag...
Svar
5
· Visningar
1 230
Dressyr Jag har fått låna en jättetrevlig liten häst med oerhörda gångarter, ffa en rejäl ökad trav (bara 155 cm som kommentar till tråden om... 2
Svar
22
· Visningar
2 536
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka