Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Distans I grinden med era hästar? Mellan Intid och Vet. Besiktningen. Man kan ju se att en del pulsar in på minuten och därikring och då...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Moheed
·
D
Islandshäst Vad är det för regler som gäller bland islandshäst tävlingar? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: _Diddl_
·
Övr. Grenar Jag har jobbat med galopphastar och fullblodshastar pa Irland och I Australien de senaste aren men funderar nu pa att flytta hem till...
Svar
14
· Visningar
2 190
Senast: Eldoria
·
N
Övr. Grenar Går det att träningsrida (typ cantra) en häst på travbana, eller blir det väl hårt underlag? Har hört att det finna några banor som är...
Svar
6
· Visningar
1 460
Senast: mizz
·
F
Western Vad är kraven för att kunna tävla i non pro-klasserna? Jag funderar på att ev göra "praktik" /jobba som hästskötare hos en w-tränare...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: FidoDog
·
Z
Hoppning Vilken är era favorithästar i världscupen? Vilken häst hade ni velat ha av världscuphästarna (Dum fråga, man vill förstås ha... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 645
Senast: Modest
·
S
Hoppning Skulle bli jätte glad om nån kan hjälpa mig jag har ingen aning om avståndet!
Svar
3
· Visningar
922
Dressyr min mamma filmade mig när jag red, och i galoppen så sitter jag och gungar med hästen! verkligen driver med överlivet om man säger så...
Svar
8
· Visningar
1 530
Senast: Susan
·
E
Körning nu vill jag ut o köra men känns inte rätt när det inte finns nånstans o fästa draglinor o baksele och hela faderuttan ska lämna in...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: etmoria04
·
Tävling Satt och läste TR nyss för att kolla utrustning och så till tävlingen. Minns nu inte exakta ordet vad det stod, har inte TR här, men man...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: _Runaway_
·
Tävling Min plånbok blev stulen med mitt gröna kort i. Ridskolan som jag tog det på har jag inte varit vid på några år nu. Har dom registrerat...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: Singoalla
·
C
Körning Har tyvärr inte gått så bra för "våran" deltagare Miamiamia där nere... Dressyren gick inte alls... Med 65,8 straff hamnade hon på 15:e... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 002
Senast: Nora
·
Hoppning Nu vill jag ha era bästa tips och övningar för att öka hästens framåtbjudning (i hoppningen) Hästen (ponnyn) hoppar med mkt bra teknik...
Svar
13
· Visningar
1 694
E
Hoppning Är det någon som vet hur man bär sig åt för att kvala till junior sm?:smirk:
Svar
14
· Visningar
3 930
Senast: Yasmine
·
Tävling Har i flera utställningstrådar sett tips om att lacka hovarna med hovlack. Men jag undrar lite om det är för tillgjort på en...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: stormpil
·
C
Övr. Grenar Har hört att det är många som har börjat med toestopper speciellt utomlands. detta kan vara bra om man ex rider hinderrace . har sett...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Horsen
·
Dressyr Blir en mindre häst automatiskt neddömd i dressyren? Klart att den inte ska bli det rent teoretiskt men hur ligger det faksiskt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 081
Tävling Satt och kollade igenom startlistor osv inför lördagen tävling på K1/sfk, gröna banan. Ska starta unghästklass med min, och blev...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: Farao
·
C
Övr. Grenar Hejsan alla jag har bara en liten fråga. Om man skulle vilja jobba utomland hur bär man sig drömmen kasnke är att få prova dubai...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Ninniw
·
R
Dressyr Jag har ett halvblodssto som har svårt men högergaloppen, så jag behöver tips på hur man kan förbättra den. Vänstergaloppen är riktigt...
Svar
7
· Visningar
1 419
Senast: Cake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka