Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Trav Hur skulle ni göra? Dagen efter hårdare träning, banjobb eller lopp, så visar er häst hälta. Vad gör ni? Hur gör ni? Skulle...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Djurjouren
·
D
Hoppning Var i lördags i Aneby för att debutera 90cm och 1.00m med min 5åring som aldrig har tävlat innan, o det gick kanon!! Första klassen var... 2
Svar
24
· Visningar
1 850
Senast: _Peplis_
·
E
Fälttävlan Utvärdering! Hur gick det för er? Banan bra eller dålig? Vill veta vad ni tycker så lägger jag in mina små tankar sen :angel: Lägg gärna...
Svar
17
· Visningar
1 908
Senast: wondeeR
·
S
Western Jag har börjat träna western med min pålle, han har lärt sig jättesnabbt vad han ska göra och vad som "krävs", han kan vända för...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: sarma
·
Western Någon som ska på WRU´s d+c tävling 20-21 maj i Finsta ridhus, Rimbo? :)
Svar
8
· Visningar
1 313
Trav de e kul att jämföra dom små liven hur långt var och en har kommit än så länge :love: hur långt har ni kommit än med era tvååringar... 2
Svar
37
· Visningar
2 914
Senast: oki
·
E
Övr. Grenar Hur fort springer en shetlandsponny i ett galopplöp, när det går riktigt fort i ledningen?? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: Topolino
·
Trav Vem är det som har skrivit "de där" låtarna om Scarlet, Copiad, Conny Nobell, Zoogin mfl ..??
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Lazio
·
Dressyr Har jag missat något? får man tävla dressyr med mexikansknosgrimma(pullarnosgrimma) nu förtiden?? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 195
Senast: Rumpnissen
·
F
Körning Vad kan ni aldrig få för mycket av när det gäller körutrustning? Jag erkänner, jag är en vagnidiot! Tittar ständigt på vagnar och... 2
Svar
23
· Visningar
2 136
Senast: åke
·
Western Nån som har gjort det som kan berätta om hur det gick till? Kontaktade ni någon tränare? Hade ni hjälp från någon i Sverige? Åkte ni ner... 2
Svar
27
· Visningar
3 211
Senast: wrangler
·
L
Körning Hej skulle vilja se bild på roslagsrockarden in "action"! Gärna på shettis. Tycker den ser så himla klen ut, på de bilder jag sett...
Svar
14
· Visningar
2 832
Senast: Novelette
·
L
Islandshäst Har funderat på detta länge så varför inte diskutera det lite ;) Jag tror nämligen att man, om man lägger ner tid och träning (och har... 2
Svar
29
· Visningar
2 439
Senast: Toppur
·
Körning hör till den där hopen med folk som i stort sett bara kör hästarna (iaf mina egna två). De älskar att jobba i vagnen. Fjorden blir pigg...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: carrin
·
M
Islandshäst En instruktör jag red för som nu bor på Island sa att det var skillnad på poängen på Island jämfört med Sverige. Enligt henne är det...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: yew98fq
·
M
Hoppning satt o tittade på bilder från Samurai foto. hittade några roliga bilder från när ponnysarna hoppar vattengraven. Ser kul ut. här är dom...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Monny
·
Fälttävlan Hur gör ni för att lära hästen gå i vatten. Har en 4:a åring som fullkomligt avskyr vatten. Hon har alltid under min tid gjort det (har...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: FT_ryttare
·
G
Hoppning Hur gammal får en unghäst tävla för första gången (det yngsta). Jag har en 3-åringt sto och undrar när får man hoppa-tävla den? Hittar...
Svar
17
· Visningar
3 847
Senast: Panikie
·
N
Islandshäst Jag tävlade i helgen, och som komentar på galoppen fick jag: vissa sträckor fyrtaktig.. eller nåt liknande.. men min fråga är.. hur ska...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: kryptisk
·
Western Den 20 åker jag och älsklingen på våran första western-clinic. :) Jag är så rädd att jag ska glömma något hemma, jag har nog gjort...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: maja_70
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka