Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Oj oj oj vad nervös jag är! Första monteloppet blir det på tisdag:o Spår 10 fick vi!! :banana: 2
Svar
36
· Visningar
2 085
Hoppning Hej! Jag tävlar inte hoppning (förutom någon klubbtävling då och då) men ska vara funktionär för klubbens lokala hopptävling på... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 904
Senast: nicodemus
·
W
Hoppning Nu ska jag provstarta min 5 åring i någon lätt låg klass. Tips på någon klubb i sthlm som har nån tävling under juni? Hur funkar det...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: PrinceFair
·
I
Islandshäst Hej! Har funderat på en sak angående skoning... Jag har en fyrgångare som inte ännu är fullt stark. Håller på att bygga om honom för...
Svar
16
· Visningar
1 992
Senast: Islandssmurfen
·
Hoppning okej okej det finns säkert några tusen liknande trådar men det blir för jobbigt att leta upp;) jag skulle vilja veta allt som finns...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Midnight
·
J
Hoppning visst är det 5´0:or eller 2placeringar??:confused:
Svar
1
· Visningar
847
Senast: map
·
M
Distans Jag undrar över detta med att som på Nybygget och även Dronninglund utse två hästar i samma klass till BC. Är det ngt nytt?? Vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: Madde71
·
Western Jag har sett på en del bröstor att de färst i hornet, eller runt det på någon konstigt sätt. Jag fäster alltid min brösta i ringarna på...
Svar
3
· Visningar
1 137
L
Fälttävlan Nu behöver jag hjälp av bukes folk. Jag fick i uppgift att se om jag kunde få denna klocka att funka. Har hållt på ett tag men fattar...
Svar
14
· Visningar
3 400
Senast: Disa
·
E
Dressyr Måste man knoppa på dressyrtävlingar:confused: Min ponnys man är jättetjock!! Och jag ska tävla mina första tävlingar nu i helgen... 2
Svar
25
· Visningar
2 304
Senast: Elinabergh
·
D
Islandshäst Var och hjälpte till på en tävling idag och såg ett underbart träns. Det var köpt på en mässa och hon som hade det kom inte ihåg från... 2
Svar
29
· Visningar
4 134
Senast: Linisen
·
Q
Hoppning Hur gör ni för att få tillbaka bjudningen, på en före detta skadad häst som tappat bjudningen och stannat på grund av att den var...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Qyenn97
·
H
Islandshäst Alltså jag har en fråga. Måste man vara medlem i SIF eller så för att tävla ? Ska tävla i Gaedingakeppni, vore bra att veta. När jag...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: moli
·
S
Islandshäst Vad är den exakta skillnaden? (båda är väl 4-gång?) Är båda FIPO klasser? Varför har så få klubbar V2? :(
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Jag har precis flyttat från ett "vanligt" stall till ett "islands stall" och när jag kom kånkande på mina sadlar och skydd osv så såg... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 275
Senast: Linisen
·
Hoppning Skiljer sig "maxhöjden" på ponny-kategorierna åt i Sverige jämfört med exempelvis Holland? Hur hög får en d-ponny vara där? Har de...
Svar
9
· Visningar
4 509
Senast: clint Eastwood
·
S
Western Läste en intervju med den nya FEI-ordföranden, prinsessan Haya av Jordanien, där hon bland annat kommenterade reiningen och...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: alazzi
·
V
Dressyr min häst vänder ut rumpan ett steg snett till vänster i halten. han gör en jätte bra halt först, sen kör han ut den.. nån som vet varför...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Gwaeron
·
Körning Jag lägger denna tråd här för att dessa människor har kunskap om bakselar. Ja nu undrar jag om det går att han baksele vid ridning... 2
Svar
31
· Visningar
3 023
Senast: Geisli
·
M
Islandshäst Jag har bilder på min häst när han töltar travar och galopperar ! Kan ni säga hur det ser ut lite .. Han är 24 år och har haft spatt... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 139
Senast: _Diddl_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka