Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Var på en klubbtävling idag, så bad jag en filma mig när jag hoppade, var så länge sen...alltid kul att se sig själv och alla fel man...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Hermelin
·
Hoppning Hur gör man egentligen när hästens alla papper skickats in för hästpasset? Vaccinationer & allt! Jag vill nämligen börja hopptävla...
Svar
1
· Visningar
683
  • Låst
Dressyr Får man ha rött Schabrak på tävling??
Svar
15
· Visningar
1 465
S
Körning Hejsan! Jag har en Varmblodsvalack, på 165cm, som är ganska så slimmad.Han har gått på travet på travet och jag har haft honom i 4...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: xbella
·
Hoppning Var är hoppsporten på väg? Större startfält varje år men premierna vid plac är låga. ex klubb i skåne hade reg hopptävling idag. 110 H...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Behati
·
Övr. Grenar Jag har blivit inbjuden att gå och titta på galopp, är det någon speciell klädkod som gäller?
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Darby
·
Trav För ett par år sedan (2003 var det väl?!) kördes så kallade försäljningslopp på Mantorp. Har de lagt ner projektet eller vad hände?
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Indyhope
·
Hoppning Någon som vet en bra sida med hoppövningar? jag har drabbats av akut idétorka :eek:
Svar
4
· Visningar
1 311
Senast: Molvi
·
A
Dressyr Hur långa sporrar får man ha på dressyrtävling?? 2
Svar
28
· Visningar
9 472
Western hej, jag är ny på detta. jag ska byta bett på min häst till ett med lite längre "skaklar" eller vad det heter. men det jag inte vet är...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: JHANA
·
Trav Jag har nyligen blivit företrädare åt en travare som ska bli ridhäst. Hon är 8 år och inte startad så jättemycket p.g.a att hon inte har...
Svar
11
· Visningar
1 238
Övr. Grenar Om att ta den nätaste av de specialpaddar som görs nu till alla bomlösa sadlar och slänga på under träningssadeln me halvbom?! :idea...
Svar
9
· Visningar
1 125
S
Fälttävlan Jo jag tänkte bara höra ifall ni hade byggt upp några egna små hinder att träna/ha roligt med hemma i era skogar?? Isåfall hur ser dom...
Svar
0
· Visningar
1 538
Senast: StinaJ
·
R
Övr. Grenar Hei! Jeg kom på 2. plass i NM i brukshest ridning her hjemme i Norge og ble derfor kvalifisert til å delta i Nordisk... Er det noen...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Faxe
·
  • Låst
Western Igår fick jag min första lektion i westernridning, på en väldigt vacker, ung quarter. ^^ Och jag lovar, det var svårare än vad jag...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: tifo
·
Dressyr Min dotter som precis fyllt 10 år ska börja tävla LC o LB. Jag vill helst att hon har västen på;) Hur har andra ponnyryttare? Innanför...
Svar
16
· Visningar
5 701
Trav Då var det dags för årets första svenska storlopp, vem vinner? 1. Dumle Loss - Joakim Wallin 2. Kito du Vivier - Jos Verbeeck 3... 2
Svar
28
· Visningar
2 113
Senast: Ambra
·
T
Hoppning ja, vilka papper behöver man ha med på en lokal hopptävling!? Hade igår med mig vacc. intyget, för alla andra papper är inne för att få...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: MissOnly
·
T
Hoppning Här är det fritt att skriva vilken höjd ni är på! :D SKulle va kul och veta :rofl: (Ni behöver inte överdriva JÄTTE mycket :angel: ) 4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 037
Senast: GALOPP
·
Hoppning Exakt vilka licenser krävs för lokala tävlingar, regionala o.s.v?
Svar
3
· Visningar
1 211
Senast: Risgryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka