Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Äntligen börjar ridhästträningen igen! Han bara vara där en gång förra året.. men ändå! Jag tänkte höra hur ni andra lägger upp er... 2
Svar
39
· Visningar
2 701
Senast: Mirraya
·
Hoppning ligger det fel så får moderator flytta. är tåhättor på stigbyglar tillåtet på tävling? funderar eftersom jag har fastnat så många...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Ylva
·
P
Körning Hej mine venner. Vad har ni gjort med ere körehäster i dag? Jag och Kotte var ut på ena riktig långer tur idag. Det är så skönt nu när...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: åke
·
Fälttävlan Har letat på Ridsportförbundets tävlingstermin efter debutanter i vår och i höst, men hittar inte en enda tävling, kan det verkligen...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: PrinceFair
·
T
Islandshäst Skulle vilja ta upp ämnet för att folk ska dela med sig av sina kunskaper. Vad är en bra exteriör för islandshäst? Självklart finns det...
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: kryptisk
·
M
Hoppning Jag undrar vad adressen är till en hemsida som visar bla. filmer från sm och andra strörre tävlingar, heter någonting med...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: mili
·
B
Körning Som endel av er vet så vill ju inte mitt sto backa. Nu ger jag upp. Vi har provat på alla sätt och vis med det går bara inte. Finns det...
Svar
12
· Visningar
1 254
Senast: Cantilda
·
C
Tävling Snälla hjälp mig!:confused: jag undrar lite om avd B får man starta avd B hur många gånger som helst eller gäller något uppklassnings...
Svar
17
· Visningar
1 527
Senast: starcraft
·
F
Tävling Har köpt en ungponny 6 åring och skall börja tävla i hoppning. Har massa frågor...... Ponnyn har sedan tidigare ponnylicens men jag har...
Svar
17
· Visningar
1 471
Senast: starcraft
·
Övr. Grenar Varför har vi i sverige inte särskilt hög status på sporten? I England är det ju mycket pengar inblandat osv. Hur kommer det sig att... 2
Svar
37
· Visningar
2 956
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Vilka var där?? Vi hade två hästar, en sista plats med råge... :crazy: (hmm "min" :( )och en tredjeplats! ---> Magic Spell (magic... 2
Svar
35
· Visningar
3 126
Senast: erik_royal
·
S
Hoppning Hallojsan hopp :) jag har precis fått en 4 årig D-ponny :) Och jag är som många mest intresserad av hoppning :P Jag undrar om ni har...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: SoffeC
·
Trav Halllååå! Finns det några ponnytravare här på Buke som ska starta på måndag 17 April på Solvalla?? //J o Delta 2 3
Svar
46
· Visningar
2 477
Senast: linneaforss
·
B
Fälttävlan Eller var det heter... Det måsstes ha på debutant oxå va??? ska man typ bara ringa till nån läkamottagnoing å säga att man vill ha ett...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: d_ressyrtjejer
·
F
Fälttävlan vad är det för höjd resp. svårihetsgrad deb. o lätt för C-ponny i hopp. o terängen:confused: jag vill nämligen starta lätt til...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: d_ressyrtjejer
·
Islandshäst Vilka här har planerat att vara med på uttagningarna till lag-sm? Vilka grenar ska ni ställa upp i isåfall?
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Svalan
·
Trav Spelar ni på hästar? Hur ofta och hur mycket brukar ni sattsa i så fall? Jag och en kompis spelade igår för en hundring, ingen av oss...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: solros
·
Tävling Har ni haft några funderingar på hur ni ska lösa detta med hederspriser när detta med prispengarna på ponny? Har ni haft det uppe till...
Svar
3
· Visningar
889
Fälttävlan Yes! Äntligen har tävlingarna kört igång! :banana: Kinda igår!:bump: Skitkul! Nä ,ännu roligare :D ! Kann knappt hålla mig de två...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Wiiie
·
F
Hoppning Någon som vill informera mig om allt som krävs för att tävla en vanlig Clear Round?? Behövs grönt kort? Vilka licenser? Jag vill veta...
Svar
1
· Visningar
774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka