Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Har tyvärr ingen scanner, så jag fick fotografera lite av mina ritningar. Vad tror ni, kan den fungera? Borde jag ha en "pinne"... 2
Svar
28
· Visningar
3 373
Senast: Geisli
·
Dressyr Jag har en 17 årig d-ponny som vi har på foder just nu. Han var ganska tjock när han kom till oss, och väldigt stel, dvs. inte bra i...
Svar
6
· Visningar
982
G
Western Hej! är nyfiken på om någon här på forumet är ägare till någon paint hingst..bilder vore skoj! mvh.g2b
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Gamblers two blue
·
Körning På måndag den 17 April skall jag köra KM. Det blir min första tävling som kusk!!! Vad skall jag nu tänka på inför min premiär... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 035
Senast: Fjunet
·
Trav Ja, så står det i alla fall på ASVT:s hemsida. Kretsen kring hästen verkar var intresserade i alla fall. :bump: :banana: :bump...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: solros
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 632
Senast: Macken22
·
J
Western Kan man använda ett vanligt schabrak till en westernsadel?:confused::smirk: 2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: real_cowgirl
·
Fälttävlan Någon som har lust att slänga upp lite bilder på Uddens *-iga bana? Jag måste förbereda mig mentalt nu, det kommer förmodligen inte gå... 2
Svar
31
· Visningar
2 527
Senast: emma-vsm
·
F
Islandshäst Är medryttare och snart ägare till en 16-årig travarvalack som har en extra gångart. Själv är jag inte så kunnig att jag kan avgöra om...
Svar
9
· Visningar
2 369
Senast: Yoshi
·
T
Western Tycker det skulle vara kul att få höra vad andra w-klubbar brukar hitta på för skojigheter..?:rofl:
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Gamblers two blue
·
G
Hoppning Jag hoppar med mina islandshästar.. Har hoppat in den ena av dom. Vi har bara hunnit komma upp i 60 cm innan det blev hårt och halt. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 119
Senast: Granz
·
Körning är det någon här inne som har tips på hur man kan göra en egen svängel? :confused: :confused: gärna bilder!
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: Tappsveden
·
Fälttävlan Man får inte träna på terrängbanan i Valla, eller? :confused: Nån som vet?:crazy:
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: emma-vsm
·
S
Distans Red idag en runda på 3,5 mil, på 2 tim, så jag red i lite tempo. Det var ganska varmt idag, så jag tänkte att hon kommer dricka, på de...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Maddu
·
J
Western jag har en fråga. kan man rida western med en new forest? :banana:
Svar
5
· Visningar
923
Senast: lilla_edvardsson
·
H
Western Jag funderar över om tumstorlekarna i sitsen på westernsadlarna motsvarar vanliga sadlars storlek? Vilka storlekar har du? Och har du...
Svar
3
· Visningar
2 284
Senast: Heira
·
Islandshäst Hej! Hur mycket använder ni boots innan tävling? Nu menar jag er som inte behöver boots för taktens del utan mest för att hästen blir... 2
Svar
32
· Visningar
2 812
Senast: Linneeaaa
·
Tävling Jag undrar lite vilka hästar som "får" knoppas vid utställning? De naturnära raserna ska ju helst inte flätas, men min häst är en salig...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: Sazalamel
·
C
Hoppning Min 5-åriga nordis beter sig lite konstigt ibland framförallt när vi skall hoppa. När jag rider mot hindret och han har förstått att vi...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Coffeaclub
·
N
Islandshäst OJ OJ snart drar vi på nästa stortävling men när man e dålig på danska är det svårt att få veta något om camping m.m. Är det någon som... 2
Svar
30
· Visningar
2 447
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur