Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Undrar hur reglerna är ang. reklam/sponsring på tävling. Har för mig att det är vissa mått på t.ex. schabrak som gäller. Men har ingen...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: sundance
·
Körning Hej alla kunniga buke människor! Då jag har fått så bra svar av er förut kommer nu att par frågor till: Hur långt behöver det vara...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Har inte tillgång till senaste TR . Är d-ringsbett tillåtna på klubbtävlingar , dressyr ryttare i stallet säger att det är det , och...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: sweep
·
I
Fälttävlan Med tanke på trådar, forum osv... :angel: Iallafall är datum nu klart för en stor tävling, det blir 26-28 maj. ponnyer i Hermanstorp... 2
Svar
32
· Visningar
2 639
Senast: wert
·
E
Dressyr hejsan frågar här inne på dressyr forumet. jag har jätte svårt att sitta ner i traven jag studsar bara omkring, jätteskämmigt på...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: idak
·
A
Trav Hejsan! Kan inte alla ni som jobbar i ett travstall,berätta hur era dagar ser ut? Vilka arbetstider ni har? Rutiner? Lön? Hur många...
Svar
16
· Visningar
2 463
Senast: Lazio
·
R
Hoppning Jag undrar; Hur nervösa är ni vid en hopptävling? Har aldrig tävlat själv (förutom i en rykttävling, haha) så jag vet ju inte... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 016
Senast: kachic
·
A
Dressyr Jag har tänkt på en sak. Det har ju kommit ut en massa olika glitter i alla möjliga färger och konsistenser (spray, gele osv). Är det... 2
Svar
23
· Visningar
2 299
M
Western Vad står det i regelboken, är det tävlingsregler och så eller är det någonting annat också? Är det värt att köpa den ?
Svar
7
· Visningar
865
Senast: Solafekub
·
V
Dressyr hej alla goooa glada bukare !! nu behöver jag ju självfallet tips och råd av er :idea: min nya stjärna har ju kommit :love... 2
Svar
21
· Visningar
1 793
Senast: Koppen
·
Distans Fick igår veta att min utbildning modifierats, så plötsligt har jag inte 1 ½ år kvar, utan bara 1 år! :banana: Det fick mig genast...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: Stopek
·
Övr. Grenar Har de någon saluhästsida som blinda jag inte hittar? :crazy: Vart kan man hitta adresser till amatörernas hemsidor? Tror ni man kan...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: kisse
·
Körning Jag vet inte riktigt storleken. Shettisen ja ska beställa till är 110 cm i mankhöjd, ganska stor som ni förstår. Ja ska beställa denna...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: rock_89
·
D
Islandshäst Unghästen(6 år) som jag rider har lite svårt för att hålla traven ibland. Han lägger då in passen och då är det precis som han inte kan...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: hopptossa
·
H
Islandshäst har en underbar (fast ibland lite FÖR pigg) islandshingst.. han är inte så gammal och vi red in honom i sommras men jag har lite problem...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: hopptossa
·
T
Övr. Grenar Är det nån här som går på voltige? Har gått? Jag går i ett lag från Borrby, jätte kul! :D Vi letar just nu ny voltige häst, innan har vi... 2
Svar
26
· Visningar
2 724
Senast: Tartuffe
·
R
Islandshäst Var får man ha den, var brukar de flesta har den och var har ni den? Är det typ tränset, stigbygeln, schabraket..? 2
Svar
26
· Visningar
1 777
Senast: Svalan
·
P
Hoppning är det ngn som har ngn erfarenhet av bekbenskydd med tyngder i ? vad ger det för nytta??? en i stallet hade köpt det och sa att hästen...
Svar
14
· Visningar
1 801
Senast: foxtrot
·
C
Hoppning Kan man byta sin licens mitt under året ? Exempel jag som nu har lokal-licens och vill tävla regionalt till hösten , kan jag byta licens...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: foxtrot
·
T
Hoppning Jag ska tävla en LD på lördag, och läste startordningen idag... Det är bara en klass, och en unghästavdelning och en vanlig... Min ponny...
Svar
10
· Visningar
1 425
Senast: Julle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31