Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Svar
38
· Visningar
2 914
M
Islandshäst hej! Har en tråd under Utrustning (Häst som hatar bett...) Där står all bakgrund :smirk: Men det jag undrar om här är om någon vet...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: mazarein
·
T
Western Igår blev det klart att över påskhelgen ska vi åka ut på Argentinska pampas och bo på ett Campos med får, kor och grisar och rida ut med...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: Neverever
·
Hoppning Hej. Får man linda ett pelham med mjuk eltejp eller dylikt för att få ha det på tävling? Någon annan idé? /j
Svar
14
· Visningar
1 035
Senast: Snuffsan
·
L
Körning Hej vad säger ni om den här vagnen? till min shettis i dressyren och precisionen hade jag tänkt! 2
Svar
33
· Visningar
2 565
Senast: Carolus
·
V
Dressyr För ett par veckor sedan hade vi dressyrtävling på ridklubben. Det var tre av mina kompisar som var tävlingsansvariga, de gjorde det som...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: anko
·
Hoppning Var på internet kan man få info om 4årschampionatet i flyinge? Hittade inget på flyinges hemsida..
Svar
13
· Visningar
4 253
Senast: matjo537
·
H
Western Ja, finns det några såna här egentligen? (klart det finns! :D) Jag är rätt nyinflyttad här, och har visserligen ingen häst som är...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Sellan
·
Tävling Efterlyser en SERIÖS och sansad och givande diskussion om detta. vad tycker ni om ponny ryttarnas nivå idag - särskilt inom... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 885
F
Hoppning Har lånat ut TR och behöver veta tills på söndag... Får jag rida fram (inte hoppa ett endaste hinder) med gramanen på regional...
Svar
8
· Visningar
1 245
Senast: busungeN
·
A
Western Var iväg på en ko clinic i helgen, var premiär för mig och min andalusier :) Var skoj att äntligen få arbeta med dem, och hästen var...
Svar
16
· Visningar
1 330
Senast: Alazan
·
Körning Hur långa ska tömmarna vara? Jag vet inte hur långa mina tömmar är men jag tycker att dom är för långa(blir så himla mycket att hålla...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: åke
·
F
Körning Hur länge skrittar travar galopperar ni per körpass? :bump:
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: åke
·
R
Körning Jag har en travsele, kan jag köpa en baksele och koppla ihop på den - eller är det helt bortkastat? Eller är det kanske tom onödigt? Han... 2
Svar
22
· Visningar
2 081
B
Fälttävlan i och med vårens alla inställda tävlingar så funderar jag på att åka till Vinslöv, har inte varit där tidigare å är lite nyfiken på...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: JagheterAlex
·
Western Är westerngrenens SIDEPASS samma som dressyrens skänkelvikning? Vad är sidepassen bra för? // Stor westernfantast. :bump:
Svar
5
· Visningar
878
Senast: westerntjej
·
Körning Nu till våren ska jag köra in min shettis, ohoow :banana: Han är en valack på 9 år. han har alldrig blivit riden lr körd förut pga en...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: rock_89
·
Körning Finns det någon här som har något knep för att få hästen att inte slå i vagnen när man ska galoppera? Min häst är snäll i skritt o... 2
Svar
21
· Visningar
2 634
Trav Ska köpa en sulky till vårt russ. Bor i Småland, nära Börjes och funderar på at köpa deras modell, en finsk vagn, Shevy (?) Har ni...
Svar
10
· Visningar
3 894
Senast: quse
·
J
Hoppning hej jag är medryttare på ett russ som är ca:128 cm i mankhöjd. han har nån "sjukdom" , tror att de heter spatt , på bakbenen , så han...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: foxtrot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka