Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Hoppning min häst är en liten welshponny undrar hur högt kan dom hoppa? hon är typ 1,37 cm:rofl:
Svar
14
· Visningar
2 275
Senast: Don_93
·
N
Western ...runt Vårgårda? MVH/ Stefan
Svar
11
· Visningar
906
Senast: Piraja
·
B
Hoppning hej!:p vad tränar ni på när ni hoppar?:rofl:
Svar
10
· Visningar
853
Senast: Cockney
·
O
Trav Hej! Jag har sedan sommaren blivit väldigt intresserad av travsporten då jag var på en "hästsemester" hos en travtränare. Har nu varigt...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: ouhff
·
G
Övr. Grenar Få höra nu, alla riddare i cyberrymden, vilket är ert bästa och sämsta tornerspelsminne och varför? Vad red du för häst, vilken riddare...
Svar
12
· Visningar
1 831
Senast: foxtrot
·
0
Islandshäst Hej! Jag har en isis som är bred och rund över ryggen, utan manke. (ej fet) Har köpt en sadel av en sadelprovare, men är inte nöjd och... 2
Svar
35
· Visningar
8 088
Senast: 04400220
·
F
Övr. Grenar Hej! Jag har planerat att snart skaffa shettis :). Jag kommer att köra och även syssla med shettisagility. Shettisagility tycker jag...
Svar
12
· Visningar
2 879
Senast: Elute
·
B
Trav Jag har en ganska dum fråga, men jag undrar hur man bedömmer att hästen inte passar på travbanan och blir såld som ridhäst? Är det efter...
Svar
16
· Visningar
1 166
Senast: brandbollen
·
C
Hoppning Satt och funderade på en sak... gränsen mellan C- och D-ponny i Sverige går ju vid 140 cm, men 138 utomlands. Om man då har en som är...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: foxtrot
·
E
Körning Framsidan på senaste H***focus tidningen.. Har ni sett hur lokselen har satt sig på den hästen?! Fint, inte :crazy: (enda bilden jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 424
Senast: Corminta
·
I
Fälttävlan Tävlingen där är flyttad till påsk. De har fullt i CIC* men där är platser i CIC** om någon är intresserad. :idea: Ja har en kontakt...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Idasagare
·
B
Hoppning :)Hejsan!:) Hur ofta hoppar ni era hästar och ponnyer? Min ponny har stått i en hage i ca 1 år och nu har hon fått bra kondition, jag...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: Bellina
·
C
Tävling Min 12-åriga dotter ska prova på att tävla i år. Kan ni tipsa mig lite? Det är MYCKET länge sedan jag tävlade själv - märks säkert på...
Svar
13
· Visningar
1 668
Senast: älgen
·
Western Jag tänkte anmäla mig till en ranchtrailklass för första gången och då står det att obligatorisk hinder är en släpa. Släpan får ej...
Svar
12
· Visningar
1 411
Senast: IngaLena
·
B
Dressyr :) :rofl: Hejsan!:) :rofl: Vad brukar ni träna på när ni rider dressyr? 2
Svar
23
· Visningar
1 857
S
Islandshäst och jobbat med islandshästar ? jag ska ev dit och hjälpa till på en gård med 50 hästar inridning tillridning och problemhästar. min...
Svar
14
· Visningar
2 026
Senast: Kurre
·
Hoppning Om man gjort en internetanmälan till hopptävling, ska man ta med kvittot på anmälan och kvitto på att man betalat? :)
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: Snuffsan
·
J
Western Hittade årets SM regler på WRAS hemsida: SM Regler 2006 WRAS regelbok gäller med de anpassningar och tillägg som anges nedan... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 974
Senast: JHANA
·
Q
Western Hej alla! Vill köpa en westernsadel men vet inte var eller vad man ska ha för något.... Har en ardenner, ganska liten i modellen ca...
Svar
7
· Visningar
1 577
Senast: Qia
·
Dressyr Vänder mig till er dressyrare i den här frågan. :bow: Mina härliga dressyrtränare tjatar på mig att jag ska rida mer med skänklarna...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: Susan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka