Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Körning Hej! Nu har jag har sett nog av skettisen som går i hagen och drar... Han har hittills fungerat som sällskap. Har bestämt mig för att...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: Qila
·
Körning Känner mig lite halvt korkad när jag kliver in på körforumet bland proffsen, men har inte alla börjat här en gång? :D Bilden är lånad...
Svar
19
· Visningar
3 042
Senast: _L_
·
Dressyr Hej! Jga undrar hur många dte igentligen är som planerar sina tävlingar? själv så planerar jag långt innan hur många jag ska åka på, med...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Victovie
·
Trav Ja, finns det? Jag funderar så klart på den nya pållen med den oroliga munnen. Han har alltså blivit mycket bättre och svarar bra på...
Svar
15
· Visningar
2 412
Senast: jari
·
D
Hoppning Får en ryttare som på lördagen ridit Elit (på storhäst) lov att på söndagen rida Div 1 med en annan häst?
Svar
11
· Visningar
1 084
A
Western Tänkte köpa detta fina träns, men kan inte lista ut hur man skall få dit bettet... Tänk om jag köper det och fortfarande inte kan lista...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Athina
·
S
Dressyr Vad är det för skillnad på diagonal öppna/sluta & skänkelvikning? :confused: Dum fråga kanske, men ja vet inte riktigt.. :angel...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: sara89
·
T
Trav Får man montera qh fäste på en vanlig standard vagn och att den sen är godkänd för tävling? Finns det några regler ?
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: Indyhope
·
L
Trav Behöver lite hjälp.. Har häst som är anmäld till örebro i morgon, dock med en annan ryttare. Går det att byta så att jag rider eller...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: lie
·
N
Hoppning vi har funderat på att köpa en 5-årig valack 160cm den är bra utbildad i dressyren men bara skogs hoppad hur lång tid har det tagit för...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Arwyn
·
Dressyr Så som rubriken säger vill jag ha bra tips på bom/cavaletti-övningar, har för tillfället ingen fantasi på vad jag ska lägga upp för...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: evis
·
B
Dressyr Hej Jag har ett litet problem. Jag har en unghäst som jag har ridit in och utbildat själv. Men han har INGEN som helst svung i... 2
Svar
24
· Visningar
2 345
Senast: Elisha
·
F
Dressyr Hur kan man förbättra hästens trav? Har hört att man kan förbättra den med långpisk men det är väl bara en tillfällig förbättring iaf... 2
Svar
25
· Visningar
3 847
Senast: Elisha
·
M
Trav Har lite frågor om travare och lite annat som jag hoppas ni därute kan besvara :confused: Jag vill jättegärna börja träna ute på...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: Nebraska
·
Fälttävlan Är det någon som har det programmet? Har bara äldre programböcker och hittar inte på stallbacken eller när man söker på google. Ska...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Idasagare
·
Körning Hej! Jag har börjat köra in mitt halvblod (har alla tillbehör) men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, Allt jag har gjort är att...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Pia
·
Western När ni rider clinic? Har fått plats på en kurs för Rick Le... men denna gång kostar det 1650 spänn!:eek: En helgs ridning. Men till... 2
Svar
31
· Visningar
2 110
Senast: sasucatu
·
Körning Har fått frågan av en av min allra bästa kompisar om inte min isis kan dra henne och hennes blivande man till festlokalen från kyrkan...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: LIA
·
Dressyr häst som e svaragre i höger fram o vänster bak? Han har super lätt tex för att fatta höger galopp men tar längre tid på sej i vänster...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: kallstrom
·
K
Körning Har en fyraårig ponny som ska bli ordentligt inkörd nån gång:rofl: Eftersom hon tillbringat stor del av sin uppväxt gående på bakbenen...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: lilltore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31