Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Fälttävlan Kommer dom att ha ngn tävling? Eller rättare sagt, är det överhuvudtaget ngn idé att anmäla sig? Planeringen sket sig ju totalt nu...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Undret
·
B
  • Låst
Fälttävlan är det bara jag som tycker att det är en miss att både Trossnäs, Gärds, Vinslöv och mantorp ligger på samma helg just nu?? det kan ju...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: Binsan
·
Hoppning Nu måste jag bara skryta lite. Den nya tysken dvs Lukas tvillingbror som kom till mig i slutet av Augusti har i år gått 5st klasser och...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: gylle
·
Fälttävlan Ok nu måste ni uppdatera en vilsen själ. Vad ligger nivån på i debutant. dressyren är ju bara styrövningar a la LC eller nå...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: FT_ryttare
·
Dressyr Hej En bekant sa till mig att man inte ficka ha snörning på mina stövlar när man tävlar dressyr, men jag har slått i tr och inte...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: PrinceFair
·
Körning Hehe detta kommer väl att reta vissa... :angel: Men jag tror att om man köper världens billigaste och enklaste sele och gör så här... 2
Svar
30
· Visningar
3 645
Senast: _L_
·
C
  • Låst
Fälttävlan Det går tykten om att Mantorps fälttävlan i april som så många bukefalister planerar att inleda sin tävlingstermin med flyttas till... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 773
P
Trav Nu börjar snart storloppssäsongen....:d Vad har ni för begivenheter som ni brukar åka på? Har ni planerat något redan nu för årets... 2
Svar
23
· Visningar
1 945
Senast: Lilla
·
K
Övr. Grenar Vad för hastighet ligger ett löp på? asså hur fort kan de springa?
Svar
16
· Visningar
2 989
Senast: MissOnly
·
Dressyr Saken är den att min dotter ska tävla en LC:1 om ett par veckor. Problemet att hon inte kommer överens med ponnyn hon ska tävla (inte...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: Smallgot
·
L
Tävling Får en annan ryttare än den som ska tävla hästen rida den på framridningen eller på andra ställen på tävlingsplatsen? Får en vuxen...
Svar
10
· Visningar
1 603
Senast: Arwyn
·
Övr. Grenar Hejsan! Är det någon här som håller på med detta eller har provat på att träna WE någon gång? Tänkte att jag skulle testa och se om det...
Svar
11
· Visningar
1 714
S
Western behöver så många islandshästar med inriktinig western som möjlit för att övertyga min stallkompis att hennes islandshäst kan vara emd på...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: reykurboy
·
Hoppning Hej Dottern funderar på att behålla ponnyn (maxad D med bra hoppkapacitet och mycket stor galopp) ett år "för länge" och tävla den som... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 270
Senast: matjo537
·
N
Islandshäst Hej. Jag ska snart köpa min första islandshäst så jag vill gärna ha svar på lite frågor. :confused: 1. Jag försöker räkna ut...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: mazarein
·
H
Hoppning Hur högt är LD LC LB LA För stor häst? Tack i förhand:) :D
Svar
8
· Visningar
974
·
Hoppning Min häst har varit sjuk i ett år och hon har varit riden sen i september-oktober nu och nuuuuu får jag äntligen börja hoppa igen! Vi...
Svar
2
· Visningar
946
·
S
Hoppning ja, ungefär såhär längesen var det jag tävlade sist...:angel: min unghäst ska starta i sommar/höst på en lokal tävling. visst...
Svar
2
· Visningar
730
·
Körning :angel: Vad tror ni? Kommer han att bli en lovande maratonhäst? En smula grund i bålen (tror han gick på någon diet hos förra... 2
Svar
35
· Visningar
2 504
Senast: Carolus
·
A
Dressyr Hej på er! Har lite funderingar kring ett par saker. Vet att man inte får ha benskydd på hästen när man rider dressyrclearrounder. Får...
Svar
3
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka