Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Dressyr FInns det ngn regel om hur långa skänklarna på kandar stången får vara? tänkte köpa en som är 14 mm är det tillåtet? :bump: :bow:
Svar
2
· Visningar
707
Senast: PrinceFair
·
O
Islandshäst Jag kan ha gjort ett misstag! Eller troligen har jag gjort det. Eller kanske inte. :confused: :confused: Så här är det. Jag har en... 2
Svar
31
· Visningar
3 134
S
Islandshäst Hur gör ni för att se om hästen är travtaktig eller passtaktig ELLER ren tölt.. Benen går ju så himla fort så jag hinner aldrig se (dock...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Ramn
·
A
Islandshäst ..exteriör på den här bilden? Klicka på den så blir den stor. Jag vet att jag och filten är lite i vägen:angel: . Tycker ni att...
Svar
6
· Visningar
1 087
Hoppning Nån som orkar skriva, eller vet vart jag kan hitta alla likheter och olikheter med reglerna, asså, vilka regler som skiljer sig från...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Sorbe
·
T
Distans har vi missat den på något sätt? På distanslistan finns ingen vidare info...
Svar
12
· Visningar
1 894
Senast: Cleese
·
M
Western hej undrar hur det är nu i och med att reglerna för avel med hingstar är ändrad. vilka krav är det på quater hingstarna som ska vara i...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: hotrodder
·
Islandshäst Hur vanligt är det egentligen med dressyrklasser bland islandshästtävlingarna? Hur förkortar man det i propparna? Läste om det och det...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Naggur
·
B
Tävling när du ska iväg på tävling fixar du i ordning alla grejer dagen innan eller samma dag/morgon? hur gör du när du är nervös för att den... 2
Svar
30
· Visningar
2 442
Senast: Everloving
·
F
Western Om man skall ha en western sadel och om man bara skall ut å rida i skogen. Vilken skall man ha då? Har kolla på Q.C pleasuresadel från...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Mount Never Rest
·
Distans Vad krävs för att få seriösa tävlingsryttare att "ta sig an" våra seriöst avlade avkommor? Jag föder upp Arabiska Fullblod med BRA... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 261
Senast: Moheed
·
Trav Hoppas att någon i travgänget kan hjälpa mig!!! Det är så att jag har en walshsele med snabbfästen (inte QH utan läderremmar!) men två... 2
Svar
20
· Visningar
2 083
Senast: Texaz
·
S
Trav jag har en nordis som gått på travet men hon klarade inte av att dra sulkyn hon blev halt men nu har jag ridit henne sen i sommras och...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: ghost
·
S
Körning Vad har ni för vikt i skacklarna när någon sitter i rockarden/giggen? Vad brukar vara rekommenderad vikt?
Svar
9
· Visningar
960
Senast: Sirocco1
·
C
Körning Är det någon som kan rekommendera någon körställe som tar emotpraktikanter och som ni har varit på? ska nämligen ut på praktik snart och...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: CrazyMia
·
Dressyr Hur placerar ni stången och bridongen? Stången längre ner? Sätter ni betten högt mot mungipan eller långt ner i munnen?
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst hej jag behöver lite hjälp haha jag kan verkligen noll om tävlingar på islandshästar eller tävlingar överhuvudtaget men är villig att...
Svar
5
· Visningar
1 416
Senast: Freyr
·
Övr. Grenar Någon som vet var det går i år? Ligger propparna ute än? Varrt kan man hitta dom isf? Tacksam för svar :bow: 2
Svar
23
· Visningar
4 058
Senast: weasel_
·
Islandshäst Nu har jag lyckats få en att filma mig när vi töltar vår hemska tölt..buuhuu..pass-taktig.. Så kommentera gärna och ge tips på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 994
Senast: Tibra
·
M
Hoppning Finns det registrerat någonstans på internet?? Alltså distriktstävlingar.... Jag ville se om jag kunde hitta reslutat på min gamling...
Svar
19
· Visningar
1 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka