Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Islandshäst Hej hopp! Jag har börjat rida två underbara små islandshästar och målet är att börja tävla till April-Maj. Men jag vet ingenting om...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: marijaa
·
Körning Hej! Är det någon här som kör med en s.k skitsele? alltså där bröstan är fast. Tycker ni att det funkar eller är den verkligen så dålig... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 957
Senast: Elma_vip
·
M
Körning Nu har jag fått en idé så jag vill ha lite synpunkter och tips om det är genomförbart på egen hand:D Jag har börjat tänka i banorna...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: camilla_s_s_s
·
H
Western Jag har ett sto på 6 år, har vissa problem att få henne att gå i rätt form! Hon är lågställd samt lite av en "stjärnkikare". Dock har...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: camilla_s_s_s
·
H
Islandshäst Halloj! Jag har som ni förstår av rubriken just blivit med islandshäst.:bump: Stämmer egentligen inte riktigt, för det är så färskt...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Boj
·
M
Trav har inget att göra nu på lördagskvällen så jag sysselsätter mig med lite frågor:p 1.hur gammal är du? 2.hur lång är du? 3.tycker...
Svar
15
· Visningar
1 995
Senast: Bumbiiii
·
Distans Hejsan! Jag har lite funderingar om distans. :confused: Vad behöver man ha för att tävla distans? (licenser m.m) Hur lång är den...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Bewelinn
·
P
Dressyr Jag har lite problem med min travare för hon "vajar" med baken hela tiden och vilar inte på stegen riktigt.. Har testat att trava över...
Svar
13
· Visningar
1 278
Senast: Pills
·
L
Dressyr Om en häst har gått FEI i dressyr, vilken nivå är det på då?
Svar
17
· Visningar
3 872
Senast: Mount Never Rest
·
Dressyr Har hört att nya(!) sadlar av märket Pfiff är i behov av omstoppning redan efter 100 timmars ridning. Är detta verkligen sant? Har själv...
Svar
7
· Visningar
986
Tävling Hej!!! Vet någon om några treårstest som ska vara nu i år?
Svar
12
· Visningar
1 426
Senast: Saybia
·
K
Distans Nu är det som så att mitt varmblodssto är en sån pålle som lätt får skav av sadeln. Ny sadel är på ingång... Det jag undrar över är...
Svar
10
· Visningar
2 843
Senast: Fjasut
·
Islandshäst Hej! Kom och tänka på en konsig fråga när jag såg en film med en töltande häst från VM i somras...:idea: När man töltar sitter...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: Gullan86
·
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Wiiie
·
Dressyr Nu har dom gjort om gamla hederliga LB:1 igen och lagt till LB:0 ngn som vet vad dom kommer innehålla nu?? Vaffö kan dom inte nöja sig... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 379
P
Dressyr Undrar om det är ngn som vet om det kommer vara överstrykning i alla dressyr programmen i år? Jag har fattat de som det men vill gärna...
Svar
7
· Visningar
8 219
Senast: PrinceFair
·
S
Western Hej! jag undrar hur man kollar att en westersadel passar? vilken sadel ska man ha?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: Mount Never Rest
·
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på övningar med bommar och småhinder. Gärna små banor och sånt
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Majjijann
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om någon vet vilka större ponnyhopptävlingar som de flesta riktigt duktiga ryttarna brukar åka på. Mvh
Svar
7
· Visningar
912
Senast: ponnyryttaren
·
Körning Ni på Körningsforum, när kör ni in era hästar? 1-2-3 år? Vad för utrustning har ni under inkörningen och "unghäst-perioden"? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 958
Senast: evis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna