Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Hej. Det här är mitt andra inlägg här, inte så insatt. Vet inte heller om det här är rätt forum eftersom det är Hoppning, men det känns...
Svar
9
· Visningar
1 076
Senast: LitenSnigel
·
Tävling Just nu under lovet gör jag såhär för att träna kondtionen + mer muskler: rider 6 ggr/vecka, nästan bara ute just nu endast på lovet för...
Svar
5
· Visningar
924
Islandshäst Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att reda ut de olika åldersgränserna för senior, junior och Young rider. Stämmer det att på...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Fengur
·
I
Distans Förr, innan internets tid, innan det fanns så många distanstävlingar som det finns nu och när jag bodde i Småland, det kan väl ha varit... 2
Svar
27
· Visningar
2 728
Senast: Racer
·
U
Western Hej! Någon som har erfarenheter från deras western sadlar?? Positiva som negativa..
Svar
2
· Visningar
852
Senast: ullis25
·
P
Körning Vi hamnade lite utanför tråden på en annan sida så därför fixade jag till en ny tråd angående bruten draglinje på en loksele. En...
Svar
4
· Visningar
2 684
Senast: _L_
·
Trav Då jag bor ganska långt söderut så är ja inte så speciellt "bortskämd" med snö, utan jag tränar mina travisar mest på barmark. Nu hat ju...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Det skulle vara roligt att höra hur hårt ni tävlingsaktiva tränar era russ. Jag har funderat på att låna ut min dotters russ Lillefot...
Svar
8
· Visningar
1 593
Senast: Illuzter
·
M
Dressyr Jag ska till tyskland efter sommaren och jobba ett år. Såg att det fanns en tråd om hästord på engelska. Ska snart ringa henne jag ska...
Svar
9
· Visningar
5 087
Senast: rostad
·
Dressyr Vet inte hur beteckningen ser ut. LA:P1 eller LA P:1 eller något annat. Hursomhelst undrar jag vad det är för ett program och jag...
Svar
5
· Visningar
1 369
Senast: IngelaH
·
Western Jag är helt ny innom western, skulle vara roligt om ni ville lägga upp filmer när ni rider :)
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: alazzi
·
Trav Har en russunge som ska köras in, med eventuell tanke på trav senare. Men jag är lite fundersam över det där med utrustning :confused...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: evis
·
S
Trav Vann idag i frankrike:banana: :bump: :bow: Och det var han sannerligen värd!!
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Nebraska
·
S
Distans Är det någon från växjö som har sin/sina hästar runt, hollstorp, skir tex som är intresserad av att rida tillsammans lite längre fram i...
Svar
5
· Visningar
1 556
Senast: Daimie
·
Dressyr Hur avslutar ni en sådan?? Säj att man rider skänkelvikning längs medellinjen, flyttar ni framdelen till bakdelens spår, eller bakdelen...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: Lavinia
·
F
Körning Blir det i Aachen eller Rom? Ingen verkar veta, inte ens de som ska ställa upp :confused:
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Hilly
·
C
Körning Hej! Efter alla kommentarer i Gullan86´s tråd om deras loksele (:o) tänkte jag lägga in ett par bilder på min häst med sele och vagn... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 070
Senast: Cämz
·
Hoppning Har en god vän med en dotter på ridskola. Hon är väldigt duktig i alla grenar. Tävlar Lb på ridskoleponnyerna När jag tittat på deras... 2
Svar
29
· Visningar
6 327
Senast: Lina_
·
S
Islandshäst Hur ska jag förklara för en i stallet om tölten? Vi är inte överens om vart den kommer mest från, fram eller bak? Som jag har fattat...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: OlleAtlas
·
S
Islandshäst Någon som vet vilka tävlingar som kommer att vara innom stockholmsområdet i vår? Jag är främst ute efter lätta tävlingar (fyrgång)... 2
Svar
31
· Visningar
1 820
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?