Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav finns det nån som har några ideer om hur man undviker skavsår av gamascherna så här års? det fastnar snö under som river hål nere vid...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: bazz
·
Trav ett snabbt hej från martha...hoppas ni har det bra, här är allt ok och bättre blir det :D
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: solros
·
S
Dressyr Min ponny har en ovana att lägga tungan över bettet när man minst anar det och behålla den där, vilket gör att jag får noll kontroll...
Svar
15
· Visningar
2 827
Senast: sisu
·
Western Har lite funderingar på att ev skaffa en bomfri sadel till mitt quarter sto då hennes nuvarande sadel inte passar hon har som "vuxit" ur... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 149
Senast: Balans
·
Distans Hej, jag tänkte testa det här med distans och funderar på vad det är som veterinären kollar, både innan, under och efter tävlingen...
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: Mitra
·
A
Distans Vet att vi haft upp detta ämne många gånger, men kan inte låta bli att fundera lite ytterligare kring frågan (kan bero på att jag inte... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 754
Senast: Cleese
·
T
Dressyr Jag skulle behöva lite tips på hur jag ska få min medryttarhäst att gå bättre..;) Lite om henne: Ett halvblodssto på 12 år. 160 cm...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Tajtish
·
E
Hoppning Ska snart försöka ta mig ut på lote clear rounder med min häst. Vad ska man tänka på första gångerna man startar. Första gången för...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Reebok
·
K
Dressyr Min häst har tyvärr fått en piphas (ofarlig)..... Skall ut och tävla med henne i vår men min fråga är om detta är något som domarna kan...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: bobo
·
D
Dressyr Min ponny har svårt att böja sig i höger varv när vi rider på volt och hon trycker in inner bog och vill inte jobba den sida och hon...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Diba
·
Hoppning Vad och vilka klasser får man rida med en 4 åring?
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Rebecca_R
·
Islandshäst Nu är det så att jag tycker det känns väldigt annorlunda att rida de här lite mer större Islandshästarna än min lilla 1,32. Hon har...
Svar
16
· Visningar
1 957
Senast: ang
·
W
Trav Jag är gravid i 5 veckan så om allt går bra så fortsätter det ju att växa...... Finns det regler på monten som säger när du inte får...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: ghost
·
Trav Jag är själv är allergisk mot långsamkörning förutom på unghästar så det gör jag ALDRIG nånsin. Det skiftar vad jag gör mellan jobben...
Svar
16
· Visningar
2 043
Senast: ghost
·
T
Körning Hauke och jag har varit mycket i skogen men aldrig dragit ut stockar utan mer dragit dem på vagn (där en traktor lagt upp dem i förväg)...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: Pinge
·
P
Islandshäst höga Benlyft medfött eller frammtränat? På en unghäst som är börjad inridning, hur tidigt brukar man se om dem kan bli något för ev... 2
Svar
31
· Visningar
3 470
M
Trav Nu börjar nedräkningen... Undra vem som vinner Cornulier i år!?! Spännande att Stig anmält Lass Drop :banana: sen Energetic är ju en... 2
Svar
36
· Visningar
2 045
Senast: Lazio
·
S
Islandshäst Jag har suttit och letat och letat på olika sidor bland annat sif.se och min lokalaklubbs sida.. men ja hittar inget om hur man rider i...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Freyr
·
Trav ...på valla imorrn då ja ska ta över träningen av några travare i ett stall senare nästa vecka...nu e d så att ja behöver friska upp...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: giffan
·
Trav Utklassning på Vincennes. När han är bra så är han VÄLDIGT BRA!!:d Blir aldeles knottrig på ryggen.. Suck..... F-n...och vi som...
Svar
13
· Visningar
1 044
Senast: Montéryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?