Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Dressyr Okej... nu har jag gjort ett kür-program som ni jättegärna får titta på och säga vad ni tycker!! Är Helt och hållet amatörnybörjare inom...
Svar
10
· Visningar
4 529
Senast: Ilion2
·
Trav Så,, vilken pålle tycker ni ska bli årets häst? :idea: Conny Nobell Fama Currit Gidde Palema Järvsöfaks Kung Lavec (För dom som... 2
Svar
25
· Visningar
1 672
Senast: gladys
·
T
Trav Vad tycker ni om finn tacks syntetsele? Hur ser den ut efter några år? Håller den? Funderar på att köpa en sådan till träningen.
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Montéryttare
·
M
Islandshäst Hej allihopa ! Nu vill jag veta hur alla lägger upp träningen av sina hästar inför den kommande tävlings säsongen. :) Har ni något... 2
Svar
21
· Visningar
1 811
Senast: Michis
·
N
Trav Hej alla "travtränare".Jag undrar hur era tränings förhållanden är i dessa svåra tider, med ömsom is o ömsom tö.:mad: Hos oss har vi...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: giffan
·
Körning Att man aldrig glömmer hur man gör;) Anledningen att jag frågar är att vi har en ponny som visat sig vara kontinuerligt körd av första...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Fia-Lina
·
E
Trav Min kuse kan springa men....om hon hamnar först så väntar hon "snällt" in de andra och backar ner i rygg.... det går bara inte att få...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: anhe
·
E
Hoppning Hejsan. Nu är det så att jag verkligen vill börja tävla, efter min första tävling förrförra veckan blev jag jättesugen. Men om man ska...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: PrinceFair
·
P
Trav Sitter här med veckans V75 framför mig. Hur ska jag göra nu? Vem ska jag spika? Ogillar svensssonspikar, så de försöker jag undvika...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Prakas
·
S
Distans Funderar lite över hur man ska göra. Ska man använda Kyl-lera, Back on Track, Liniment.Bandage eller inte Bandage :confused: Hur gör ni? 2
Svar
28
· Visningar
3 641
Senast: petrahorselover
·
G
Dressyr Vet inte vad min dam har fått för sig, men när jag fattar höger galopp så har hon börjat slänga in bakdelen så att hon går som i väldigt...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: nosludd
·
F
Körning Var kan jag hitta ett körbett i storlek 8,5? (Internetaffär) 2 3
Svar
48
· Visningar
3 960
Senast: _L_
·
I
Islandshäst Hur billigt kan man få en islandshäst. Har nån här köp sin häst under 10 000 Då menar jag en okej häst inte en galen en för 10 kr... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 761
Senast: Matiz
·
Distans Satt i går och kollade lite på tävlingsäsongen och drömmarna satte igång. Mitt må detta året är att rida två godkända 50 km tävlingar...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: fjordinghanna
·
K
Körning Ville bara påminna alla om att Kör-SM går av stapeln på Strömsholm första helgen i sept. :banana: 2
Svar
28
· Visningar
2 300
Senast: Hilly
·
M
Hoppning Hur länge får man tävla en ponny i hoppning? Jag vet att det e olika för olika stora ponnyer. Men det skulle va bra å veta om man skulle...
Svar
9
· Visningar
1 597
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning om ponnyn har licens, är det klart då, man måste inte betala in den varje år?
Svar
1
· Visningar
1 193
Senast: Rebecca_R
·
Övr. Grenar Jag såg en tråd där det var en fråga med hur mycket man får väga, men jag undrar hur lång kan man va?
Svar
3
· Visningar
1 628
Senast: Ninniw
·
Dressyr Jag är urdålig på hästens exteriör, men försöker lära :D Vad jag har lärt mig ang dressyrhästars exteriör är att de bla bör ha ett... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 112
Senast: malinsky
·
S
  • Låst
Islandshäst Vad tycker ni Islandsmänniskor om Islandsstången? på vilka hästar är den bra och när är den bra att använda? :smirk: Känner en tjej... 2
Svar
28
· Visningar
3 768
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka