Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst ska skaffa pass till min islandshäst, hört att det är 6 månaders vänte tid. är dte så då attt du måste vänta tills den 1 juni om du... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 979
Senast: Poplan
·
B
Hoppning eftersom vi har slarvat bort passet till vår ponny och har ansökt om nytt men inte fått det så undrar jag hur det är. Måste man ha med...
Svar
13
· Visningar
1 104
Senast: Badtz Maru
·
Hoppning Kan inte hoppa nånting med hästen men vill gärna hitta på någon rolig bomövning ev.litet skutt nu i veckan men är tom på idéer! Känns...
Svar
9
· Visningar
1 681
Senast: Vår_Vinter
·
R
Hoppning hejsan :) ska äntligen bygga paddock i vår! skulle vara kul om ni skrev och berättade om hur ni gjorde, men underlag osv. vill få de...
Svar
1
· Visningar
1 006
·
M
Dressyr är det någon som har koll på det? det är ju ingen hjälptygel som påverkar hästen så det borde ju va ok, men jag har då aldrig sett... 2
Svar
26
· Visningar
4 014
·
Trav någon som vet vilken sida man kan se travet live? skulle vilja se Åbys travtävling idag, någon som vet om man kan de?
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Nebraska
·
T
Western Jag har nyligen införskaffat en begandad westernsadel till mitt omusklade varmblod. Hon svettas jämnt under sadeln,betyder det konstiga...
Svar
14
· Visningar
1 577
Senast: sasucatu
·
S
Hoppning Undrar om det är någon som vet om man får tävla med pelhambett på ponny? Även isf om man kan ha sådant med äppelsmak eller inte? Och om...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Singapore Sling
·
Fälttävlan Hur tar man det? är det som att ta för hopp/dressyr? måste man skriva prov igen eller behöver man bara göra något ridprov? :bow...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: PrinceFair
·
Hoppning hur gammal måste en ponny vara för att vara me i en unghästklass???? hur höga e hinderna?????? tacksam för svar...:rofl: :bump:
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Mystix
·
Körning Min shetlands ponny blev förstår när han var yngre nu är han 16 i år.. och dom satte en kärra på honom när han inte riktigt var in körd...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Lokkur
·
E
Dressyr Jag börjar om från början som jag alltid gör. Det började med att hästen fick ont i ryggen, stegrade sig väldigt mkt och gick med...
Svar
17
· Visningar
1 823
Senast: bigganl
·
R
Körning Nu vill jag kolla lite mer er kunniga här inne..lite gällande tävling osv. Jag fundilerar på att ställa upp med min lillkille i... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 482
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Övr. Grenar i ponnygalopp, hur snabb bör en c-ponny vara för att få vara med å kvala? polarens ponny är ruskigt snabb (tycker vi då) men det skulle...
Svar
15
· Visningar
1 362
Senast: Annika Källse
·
S
Dressyr Det är här är bara en sak jag undrat över länge. På nästan alla dressyr ställen (jag vet inte om de är så i hopp stall också) jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 954
Senast: toviiie
·
R
Trav Ska man räkna att en ponnytravare (shettis, russ) ska vara för att kunna gå på banan? Är det olika för hurdant motstånd man har eller...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: AK47Kalashnikov
·
I
Körning Mitt sto är dräktigt och går snart in i åttonde månaden. Hon rids mest men är även inkörd och gillar att dra vagnen. Ikväll när vi...
Svar
6
· Visningar
1 490
Senast: Ia4
·
Tävling Behöver man mätintyg för att ställa upp i en ponny-hopptävling utom tävlan?
Svar
2
· Visningar
848
Senast: starcraft
·
M
Tävling Hej hopp! Nytt år och nytt medlemskap ;) Jag fyller 18 år i februari 2006. Är jag junior eller senior nu? Tacksam för svar :) /Elin
Svar
4
· Visningar
1 906
Senast: starcraft
·
  • Låst
Trav Nu är jag nyfiken. Jag och pappa slog våra kloka huvuden i hop och slet med frågorna i superresan i jul nr i av ronden. Vi tror att vi...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka