Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Någon som vet när det kommer att vara? Vart hittar man info om det?
Svar
4
· Visningar
931
Senast: lundsbo
·
W
Hoppning Såg i dressyr forumet att dom hade startat en tråd med bilder på dressyrponnyer så då tänkte jag att vi kunde starta en tråd om hopp...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: __miiiaa__
·
N
Hoppning Nicklas Parmler hoppade idag 2.15 m med Quidos och slog Peter Eriksson gamla rekord på 2.10! De hoppade ett riktigt... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 207
Senast: Ek3n
·
G
Hoppning Någon som ska rida i något lag i år? Förhoppningsvis blir det Div 1 för min del :) 2
Svar
23
· Visningar
1 892
Senast: castle_bar
·
Islandshäst Ponera att man ska rida islandshäst över längre sträckor, och har med sig handhästar att byta emellan. Tempot ska vara sådant att hästen...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Gabbi
·
J
Hoppning förut älskade jag att hoppa. har hoppat en meter och tyckt det var jätte roligt. men nu har jag blivit osäker :crazy: jag vet inte vad...
Svar
8
· Visningar
3 286
Senast: Mystix
·
Western Jag har ett sto på 8 år, imp.från tyskland med fin dressyrstam. Hon är reg. som oldenburger då hon är född i oldenburger. Men hon har...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: Elisha
·
F
Körning Kör ni varje dag innan tävling, eller får hästen t.ex vila dagen före tävlingen? Är nyfiken på era rutiner.
Svar
3
· Visningar
780
Senast: miamiamia
·
Islandshäst Hej! Jag har en valack född -84 som bara jag rider förutom 1 gång i veckan då en annan tjej kommer och så rider vi ut på varsin häst...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Fengur
·
Western Jag har för mig att jag läst att ungdomar kan söka bidrag för sina träningar från WRAS. Är jag helt ute och cyklar eller var kan jag ha...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: lilla_edvardsson
·
F
Körning Vilka ska dit? Vilka ska vara med och tävla? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Primadonnan
·
G
Dressyr sluter:banana: öppner:bump:
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Galax
·
Trav Någon som kan reda upp begreppen åt mig? Om man vill bli amatörtränare hur gör man och kan man köra löp på den licensen oxå eller hur...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Mysaan
·
P
Trav Jag hörde förut att Stig H hade vunnit sitt 1000:e rikstottolopp. Vad menas med det? Är det nå speciell tävling?? *Pellan-som inte kan... 2
Svar
22
· Visningar
3 005
Senast: solros
·
Trav Jag tog mig friheten att kopiera detta från Avel, trådskaparen kommer från Norrland och jag vet ju från gamla trådar att det brukar vara...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: solros
·
B
Fälttävlan vet någon den definitiva platsen ännu?? hermanstorp och trossnäs och nån mer klubb stod det visst emellan... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 518
Senast: ssannna
·
Körning Kan man fixa det? Det finns/fanns en såndär pulka med två "spakar" till broms på var sida! En liknande ide skulle väl kunna fungera på...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: _L_
·
Körning Hur mycket brukar man säga är rimligt att en häst får dra? Självklart varierar det ju med storlek och kroppsbyggnad precis som...
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: _L_
·
R
Hoppning Är det någon som har koll på avstånd för ponnyer också och inte bara hästar? Har en islandshäst storlek c-ponny som jag hoppar med en...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Granz
·
M
Hoppning Hej på dej du! Har du nåt kul tips på hur man gör hoppningen roligare? Jag tycker ju att det är kul i sig självt men på t ex...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: karatefisken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka