Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Övr. Grenar Är det någon som vet vilka hästar som ska ner till Dubai i vinter? Från Norge vet jag att Steves Champ,Ihla Grande och Damachida ska...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Ninniw
·
Dressyr Nu behöver jag hjälp... ingen :angel: Mina idér börjar ta slut :crazy: Hur tränar jag galoppfattning på en häst som börjar varje... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 477
Senast: Totola
·
M
Trav vad har ni för träningsanläggningar? skulle vara roligt att höra vad andra tränar på:) vårat stall med 4 boxar,selkammare,kontor...
Svar
9
· Visningar
1 341
Senast: Tiggertjejen
·
Distans Min hovslagare brukar alltid skoja lite när han ska sko min häst. Han brukar alltid fråga ifall jag vill ha adidas eller nike på Zadac...
Svar
8
· Visningar
1 605
Senast: Macken22
·
E
Islandshäst Hur fattar ni tölt? :confused:
Svar
14
· Visningar
2 669
Senast: Poplan
·
Western Har nu pratat med en av de större firmorna som kommer och provar ut sadlar på plats och diskuterat lite vilken typ av sadel som min häst...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: lilla_edvardsson
·
A
Distans Kan rekommendera följande länkar (man lär sig snabbt de vanligaste franska hästorden efter ett tag) ...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Laslaw
·
Z
Distans inom distansen är ju inte så rolig :devil: . Är det någon som vet när FEI:s dom kommer? (Jag vet vem det är.) Är det medvetet gjort är... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
14 507
Senast: edvarda
·
Dressyr Är det någon som skulle vilja lägga in dressyrprogramen åt mig. LC:1 LC: 2 LB:1 LB:2 LB:3 LA: 1 LA: 2 OCH LA:3 Hittar ingen bra sida så...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: Halifaxen
·
L
Dressyr Jag har ett sjuårigt halvblodssto som är väldigt seg i munnen, har aldrig suttit på en så hård häst förut. Hon är mjuk och villig att...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: lemonadsaft
·
C
Övr. Grenar Hej! är det någon här inne som vet någonting om fullblodshingsten Super Concorde
Svar
2
· Visningar
806
Senast: AnLa
·
B
Dressyr Han går stundtals väldigt fint och får med sig bakbenen bra och går i en trevlig form, men går mestadels bakom lod. Min tränare säger...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: BancoB
·
Körning Nu har jag äntligen hittat en vagn, där priset passade plånboken, skicket är bra, och avståndet att hämta den var rimligt! Och när...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Fia-Lina
·
Tävling Har inte tävlat på hundra år så jag undrar var man får dem i från?
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Galadriel
·
W
Dressyr Hejj alla glada där ute. Har en 6 årig Mecklenburger som heter Whitaker=) rider för instruktör i dressyr och nu ska vi börja få till...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Rumpnissen
·
M
Islandshäst Jag undrar lite hur kallt islandshästar klarar att ha det? De är ju kända för att tåla ganska mycket, men jag skulle behöva veta på ett... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 960
·
S
Islandshäst Har ni tänkt på att det ser väldigt annorlunda ut när en islandshäst och en annan ponnyras skrittar. Islänningarna går liksom med energi...
Svar
18
· Visningar
1 225
·
Islandshäst var nere på VM:et 2005 och var funktionär. bygga läktare var min huvuduppgift. var det nån annan som var funktionär eller byggde... 2
Svar
25
· Visningar
2 081
·
Fälttävlan Varför rider så många med nackkrage i terrängen???
Svar
12
· Visningar
3 091
Senast: Wiiie
·
T
Islandshäst vet någon hur det gick på freyfaxis lagtävling i höstas:)
Svar
18
· Visningar
1 259
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka