Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Western jag har en grå filtpad med cutback från b**jes ca 1.5cm tjock...undrar bara hur man tvättar denna tjocka pad när den väl blir...
Svar
11
· Visningar
1 509
Senast: Piraja
·
Fälttävlan finns det i fälttävlan? Har en ponny som blir 6 nu i vår ocj jag är sugen på att starta en debutant med henne, men jag är ju överårig...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Bison
·
Distans Jag har suttit och kollat in några av propositionerna till kommande säsong. Såg att Vedemaritten ingår i Sveland cup. Är det någon som...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: 810110
·
Distans Jag har en fundering på hur mkt salt man kan ge ett varmblod som tränar/tävlar. Han dricker mkt dåligt och jag skulle behöva få han att...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: mandarin
·
Hoppning Jobbar som hästskötare och är med på framhoppningen på många tävlingar. För inte så länge sen var vi på en liten regional tävling och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 491
Senast: toviiie
·
L
Körning Hej är det någon som hört någonting om Agria stipendiumet som dem ska dela ut till en Junior kusk....
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: linneaforss
·
Tävling När det kommer till mediebevakning kan man ju säga att ponnyerna drog vinstlotten (?) vad det gäller årets inomhus sm. De blev ju i...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: swe
·
Dressyr Vad menas med "överlinje"??? Vad är en dålig överlinje?
Svar
12
· Visningar
6 080
Senast: Susan
·
J
Körning god jul! Jag undrar om det´är någon som vill lägga ut bilder på era hästar?:confused: Om det går bra så skulle jag villja använda dom...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: _L_
·
M
Islandshäst Är det någon som har sett Benni Lindals video "Inridning av Islandshästar" och kan ge mig tips om den? moccis
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Poplan
·
D
Islandshäst Rider ni era islandshästar med eller utan boots? Jag ska börja tävla min häst snart och min instruktör tycker att jag ska börja med...
Svar
15
· Visningar
1 821
·
S
Islandshäst Måste man ha en speciell klädsel när man tävlar Islandshäst? Tex måste man ha vita ridbyxor och kavaj, eller går det bra med typ blåa...
Svar
5
· Visningar
1 479
·
E
Islandshäst Jag funderar på att köpa en islänning till våren ca.....då jag redan har en häst (nordis) så jag kan ju en hel del om hästar allmänt men...
Svar
9
· Visningar
1 128
·
M
Islandshäst Att det är större risk för islandsfödda hästar som kommer till Sverige att få eksem, vet ju de flesta. Men om vi säger att man...
Svar
17
· Visningar
1 553
·
J
Distans Sitter och klurar på en projektupg (bliv. geograf) om förslag på karta till nästa års SM. Skulle vilja få in synpunkter om vad som är...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: wowwhatagirl
·
Dressyr Hej sitskunniga! Jag har sitsproblem... Rider på msv nivå och vill komma högre upp i klasserna vilket jag tror blir svårt så länge...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: Lickety
·
Körning Varför är körning en så dyr sport....:( Vi behöver verkligen en lätt träningsvagn för dressyrträning och körning i ridhuset, men...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Lill76
·
Körning Hej! Jag har beställt en ideal harness från börjes nu där baksele och draglinor medföljer. Jag funderar på vad som behövs köpas innan...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Fengur
·
T
Körning Vilken sele är att rekomendera till en häst som ska köras in och sen köras lite medbara för att variera träningen och för att det är...
Svar
19
· Visningar
1 895
·
J
Körning Hjälp mej med att förstå mej på lokselen jag har köpt är ni snälla!:bow: Den remmen som ni ser på bilden, den lilla korta remmen utan... 2
Svar
20
· Visningar
2 723
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025