Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr är det ingen som vet var hingsten Twilight har tagit vägen :confused:
Svar
2
· Visningar
875
Senast: _Twilight
·
L
Western hej, hur kan man få tag i tävlingsmönster för Western Riding och pleasure? jag är inte medlem i någon westernklubb ännu, har ej hittat...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: lundborg
·
D
Dressyr Tjosan :) Ngn som vet var ja kan hitta Dressyr programet LB:3 ? ska rida de i KM och skulle behöva de snabbast möljigt :) Tack på...
Svar
5
· Visningar
2 461
Senast: Doeke
·
I
Hoppning idag var min mamma på konferens så jag hade ingen sjuts med hästen till hoppträningen, men jag tänkte att jag provade å höra om jagh...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: trazel
·
E
Fälttävlan Vad tyckte alla som va i Mantorp om banan där?? Själv tyckte jag att den va rätt så svår (red Lätt klass, häst) men väldigt fin och... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 623
Senast: rubytoo
·
B
Hoppning finns det något säkrare sätt att hoppa så att man inte flyger av vid vägran?
Svar
14
· Visningar
1 009
Senast: Yoghurt
·
0
Islandshäst Jag undrar om någon vet nån sida med bilder/video där man kan se de "rena" olika gångarterna?
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: CcE
·
Hoppning Har funderat på vad de hästar som gått i riktigt höga klasser tar vägen då de tävlat färdigt. Då menar jag typ SM, VM, OS mfl. Hingstar...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: fejko
·
H
Fälttävlan Skulle va kul å höra om nån ska till Uffe 6-9okt? 2
Svar
21
· Visningar
1 856
Senast: fälttävlansnörd
·
Islandshäst Okej skulle behöva lite råd från er här till en vän som har problem med sin Islandshäst. jag har testat att rida den så jag vet lite...
Svar
18
· Visningar
3 727
Senast: Sprettur
·
Hoppning Vad är det som avgör om en häst har bra hoppförmåga? Självklart tekniken, men jag menar utöver det. Min två-åring löshoppar mer än...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Corax
·
L
Tävling Det är så att jag har en häst som kommer från holland.' där har han tävlat en del +att han oxå tävlat i USA en del. skulle ju varit så...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: lansburg
·
Körning För ett bra tag sedan så läste jag om en tjej som körde sin arab. Problemet va bara att hästen började bralla ganska ofta och slog då...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: pufffan
·
F
Körning Jag vet att rubriken är taskigt formulerad, för meningen är absolut inte att utsätta ponnyn för maximal belastning! Men frågan i sig är... 2
Svar
20
· Visningar
9 426
Senast: pufffan
·
F
Trav ...jobbar inom travet: 1. Timlön? 2. Arbetstider? 3. Ålder? 4. Erfarenhet/utbildning? 5. Jobbar ni svart eller vitt? 6...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Lazio
·
Trav tänkte det skulle vara kul att få veta var 1 åringarna ligger till någon stans just nu. här kommer en "enkät" om det mesta som rör...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Nominous
·
Körning Hej! Behöver lite hjälp med min bröstsele. Min unghäst har nu växt ur sin brösta :cry: . Finns det någon som vet om det finns lösa...
Svar
2
· Visningar
930
M
Islandshäst Hejsan! Jag har ett litet problem med min islänning som jag ridit sedan fem år tillbaka. pga. skada har jag först nu kommit igång och...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: Balderum
·
E
Tävling Nu till helgen så ska jag å m in lilla polle ut och tävla på en träningstävling på en annan klubb för första gången... Vad mer än...
Svar
4
· Visningar
869
Tävling Man får ju ha klubbtröja när man tävlar lokal hoppning. MEN måste det vara en regelrätt klubbtröja? Måste det stå klubbens namn på...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur