Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Min sköthäst är så jäkla stark!! :crazy: har ni några tps? just nu har han vanligt tvådelat travbett hemma och järvsöbett + tungband... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 977
Senast: Duff
·
E
Tävling Vad krävs för att klara märke tre? ngn som gjort det?:rofl: kram!
Svar
2
· Visningar
752
Senast: break_a_leg
·
Western Annonsering Annonsering är inte tillåtet i forumen, annonserar gör man under radannonser. Till annonsering hör även frågor om vem...
Svar
0
· Visningar
1 114
Senast: Ragatan
·
Dressyr Det är ju ofta mindre "krig" på bukefalos om hur man ska rida sin häst, western, dressyr, barock osv. Ngt som är en ganska stor skillnad... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
Senast: seejii
·
Western Finns de? Jag vill INTE ha med skänklar utan det ska vara ett helt vanligt snaffle (gärna med D-ring, men det är inte prio ett) och... 2
Svar
27
· Visningar
3 311
Senast: Mount Never Rest
·
P
Hoppning Hej !!!!! Jag undrar om man får ha ett pessoa bett på sin ponny på en nationell tävling ? Eller måste man ha delta då ?! :confused:
Svar
9
· Visningar
1 244
Senast: Galina
·
L
Western Hej! Jag är relativt ny på western, men som tur är har en häst som är utbildad i western :) Nu är det så att vi tränar sidepass...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: SweetSelene
·
R
Övr. Grenar Har en fyraåring från galoppträning ocjag tycker det är svårt att hitta rätt bett till henne. Hon vill gärna dra tyglarna ur händerna...
Svar
7
· Visningar
1 490
Senast: Nizzetoto
·
M
Distans Man blir lite fundersam när man läser km tider på distanslistan??? tex vinnare Katitzi 80km Simlångsritten 16.5km/h på 5h.12 min jmf...
Svar
16
· Visningar
1 650
Senast: Stopek
·
I
Körning Hej, Ska köpa nya tömmar. Vart har ni köpt era och vad tycker ni man ska tänka på vid inköp? ~Ingrid
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: åke
·
H
Hoppning Är det någon här som tävlar sin ponny bland storhästar? Fördelar/nackdelar? Blev lite nyfiken bara, inte så ofta man ser det! :)
Svar
6
· Visningar
883
Senast: starcraft
·
A
Trav Nu som har eller har haft leasinghäst eller ponny se hit! Jag ska antagligen få leasa en travponny nästa säsgong. Jag undrar bara...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: ameo
·
Q
  • Låst
Western Letar en avkomma till en registrerad paint.. vet ej vad modern heter.. men fadern.. Vet vad ägaren till stoet heter med... Går de att få...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: wigdul
·
S
Islandshäst Är det någon som vet vart man kan beställa en varningsskylt om att det finns islandshästar på gården. Har sett en sån innan, men jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 675
Senast: Sprettur
·
Islandshäst Är det bra att gå på tygeln i tölt? nackdelar o fördelar :)? 2
Svar
34
· Visningar
4 653
Senast: morgonzo
·
A
Hoppning Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag har en D-ponny på foder som gått MSV hoppning, men nu vägrar hon på alla hinder. Så i...
Svar
10
· Visningar
4 342
Senast: NinaP
·
K
Hoppning dagar hoppar ni i veckan/månaden?? 2
Svar
27
· Visningar
2 276
Senast: älgen
·
B
Tävling kan någon tala om vad en tävlingsansvarig har för uppgifter på en tävling? en undran bara:banana:
Svar
1
· Visningar
888
Dressyr Var med en kompis för ett tag sen på en dressyr tävling. Och på framridningsbanan stod det ett hinder, inte högt kanske 40-50 cm. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: sweet_extraa
·
Islandshäst Jag vet inte så mkt om den. Det är ett sto som är 11år, fux ganska stor, fyrgångare men tölten är kanske inte den bästa. Men det är kul... 2
Svar
31
· Visningar
2 614
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka