Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan De sänder terräng från Burghley på Eurosport NU!
Svar
16
· Visningar
1 061
Senast: mysko
·
F
Körning Efterlyser bilder på träskaklar :bump:
Svar
19
· Visningar
1 703
Senast: bonnlurpen
·
Islandshäst Beställde jag från SIF när jag såg annonsen i senaste Islandshästen. Jag var inte på VM själv, så jag hade inte sett denna produkt IRL...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: kopur
·
K
Körning Jag har förstått att ju mer man tar reda på inom körning, desto mindre kommer man på att man kan...... Jag vill inte använda "skitsele"...
Svar
11
· Visningar
1 319
Islandshäst ;)Apropå definitioner och benämningar, så började jag fundera på ljudbeskrivningen av ren tölt. Vet att en del vill beskriva ren tölt...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: Svíþjóð
·
Tävling Ska ut och tävla om två veckor, men fick idag reda på av ägaren att hästens årliga vacination getts ett år och tre veckor efter förra...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: bollen__
·
Tävling Såg alldeles nyss på förbundets hemsida att man från 2006 ska kunna ordna sin licens via förbundets hemsida. (Den gamla pappersvarianten...
Svar
17
· Visningar
1 105
Senast: bollen__
·
Fälttävlan Jag har senaste dagaran tagit bort en del trådar med länkar till sidor med foton från olika tävlingar. Länkar till komersiella sidor är...
Svar
3
· Visningar
1 367
Senast: break_a_leg
·
S
Dressyr Vart kan jag hitta märkesprogrammen för ryttarmärke 1 occh 2?
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: break_a_leg
·
Fälttävlan Jag håller i motiverande syfte på att lägga upp tränigsplaner för när hästen kommer tillbaka från sin påtvingade exil (kommer hem i...
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: rubytoo
·
K
Tävling Jag hamnade i en minst sagt livlig diskussion med en bekant i går. Dom ska sälja en C-ponny som är 135 cm tror jag, men har i annonsen...
Svar
18
· Visningar
2 455
M
Hoppning JA n iser ju rubriken!!! :p Jag ramlade av och ramlade rätt i hindret landade på frambommen på oxern, och knäcker den!!!! :eek: med... 2
Svar
22
· Visningar
1 896
Senast: Mahogney
·
D
Fälttävlan Får hem min nya häst nästa vecka, tanken är att hon ska bli min fälttävlanshäst. Hon är 5 och har inte gjort sådär jätte mycket, hade...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: emma-vsm
·
Trav Någon som har något telnummer eller vet vem man ska ringa när man vill ha segertavlor från Solänget? Min lilla shettisdam var med och...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Jamtland
·
I
Körning Hej, Vi har just börjat köra med vårt kallblod, han är inkörd sedan länge så vi är nya men inte han ;) Det går bra så här långt men...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Ingrid och Lukas
·
B
Fälttävlan några som hoppas få åka med till tyskland nu i höst??? ;) :)
Svar
1
· Visningar
885
Senast: >emelie<
·
I
Fälttävlan Någon som varit och tävlat i Bad Segeberg? Det är inte Negerböteln utan annan plats tydligen. Westerrade något. Tips till oss noviser...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Idasagare
·
B
Fälttävlan är mantorps *-bana bra att debutera på? mkt kuperat eller?? :confused: :) 2 3
Svar
52
· Visningar
3 598
Senast: lundsbo
·
Z
Hoppning Jag har varit med om detta på ett X antal tävlingar, att hästen försökt att stanna med ryttaren, men ryttaren har då ridit på hästen...
Svar
13
· Visningar
1 253
Senast: Olinda
·
R
Fälttävlan Jag tycker det har dykt upp väldigt ofta på senare åren/året att hästar har dött i terrängen pga det. Funderar lite på vad det kan bero...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka