Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Å
Dressyr Nu har min Morrhoppa växt ännu mer och behöver gå upp en bomstorlek så nu är det (återigen) dags att köpa sadel! Men den här gången vet... 2
Svar
25
· Visningar
3 449
Senast: Åska
·
Trav Jag är så korkad!! Idag skulle jag byta/skifta svanskappa på mina selar..och plockade därför bort båda två.. Jag VET ju att jag...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: Trygg
·
B
Trav Glömde skriva in i förra tråden... Vad fyller egentligen den remmen för funktion om man har en checkpinne i munnen? Alltså den korta...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Express_fia
·
Körning Såg denna däckel, bukgjord, dragläder och tömmar på horze.se. Hur ska man använda denna sele? Nån som vet? "Selettdäckel, del av...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: CrazyPiggelin
·
H
Hoppning Min fyraåring har börjat bli lite framtung i hoppningen och lyfter inte tillräckligt mkt på frambenen och behöver alltså sätta under sig...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: nipa
·
Körning Hur gör ni som har allroundhästar, som ni alltså både rider och kör? Jag har ju en nordsvensk, och mitt stora intresse är körningen...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Dorinda
·
M
Dressyr Ska debutera en LA i dressyr i nästa vecka :banana: Ska bli jättekul ;) Något speciellt jag ska tänka på ev. "svårigheter"...
Svar
13
· Visningar
2 242
S
Dressyr Jag undrar hur mycket man ska lära en 8-åring i taget då hon ska lära sig ett dressyrprogram. Hon ska rida L:C 1 2003, nästa år. Hon...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: Vilya
·
J
  • Låst
Western Nu finns det en tråd på Gnägg där folk uppmanas att skriva ALLA sina fördomar om westernryttare/hästar....
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Ragatan
·
M
Islandshäst Jag lägger den här på Islandshäst och hoppas att den inte är för oseriös för det här forumet... Kanske skulle lagt den på Gnägg, men jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 380
Senast: Freyr
·
E
Western Varför heter de som de gör? Ja, först står det ju typ Trail, Reining, Western Pleasure mfl. mfl. Och sen finns de ju i alla dessa...
Svar
3
· Visningar
1 418
Senast: sarma
·
S
Trav har en äldre travare som aldrig är startad (inkörd o tränad dock bara) men ska tydligen startat några montélopp för flera års sen. vet...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: CarolaG
·
L
Trav Här sitter man och ska följa ASVTs Kriterieauktion OnLine, men jag kan inte se länken....någon annan som kan det :confused: På... 2
Svar
38
· Visningar
2 695
Senast: Nafayette
·
Western eller vad man nu ska kalla det... Jag behöver smörja upp min sadel, och det är ju rätt mycket silver på den, och vad jag undrar är hur...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Mount Never Rest
·
E
Hoppning Har hört i dag av en tjej som påstår att hon är "hästkunnig", att hästar som är för tung inte kan hoppa!!!!!???? :smirk: Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: BeastieBabe
·
P
Körning Kan man köra in ett 9:årigt halvblod, nätt typ.. Skulle tycka det skulle vara jätte kul att köra henne.. Men vad använder man för vagn...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Shettisar
·
L
Islandshäst Hej Jag skulle vilja veta lite mer om just islandshästtävlingar och vad de innebär. Har sett många där folk pratar om T1 osv, vad...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst japp :banana: igår tävlade jag för första gången, T1 & 4-gång :angel: 2:a i båda :bow: Jag red en lånehäst som heter Tjalfi :love:
Svar
15
· Visningar
1 806
Senast: Tvistjarna
·
Western Sitter här och spekulerar lite,har en stor kille på 180+ -1200kg funderar på hur långt man skulle kunna komma med en sån häst rent...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: Orzon
·
A
Körning :banana: Äntligen susar jag fram genom skogen bakom min älskade ardenner i en LÅNAD rockard. Det går ju bra men hela familjen får inte...
Svar
10
· Visningar
1 761
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka