Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning När ni ska köpa hopphäst. 1) Hos den ridna hästen 2) Hos unghästen
Svar
5
· Visningar
814
Senast: fejko
·
A
Tävling Nån som gjort det? Har nån ritningar eller idéer så skulle jag blis döglad :) Tänkte nämligen bygga ett sådant själv för de är ju så...
Svar
18
· Visningar
5 313
Senast: EmelieR
·
X
Hoppning Hej! Någon som vet hur det gick med sonyericsson? JAg har letat men inte hittat något och det är ju nästan en månad sedan det skulle...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: EmelieR
·
Övr. Grenar Måste ordna med det samtidigt som nytt pass, nån som vet?
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: mackan
·
Körning Hurra! Igår drog syrrans Shetlandsponnysto sin vagn för första gången :banana: !! Hon är så otroligt duktig och lättlärd! Lära sig...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Hogstorp
·
Trav ...av er travmänniskor och identifiera 7 hästar från Dannero igår! Solen låg på lite FÖR bra ibland så både nummer och färg syns inte...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: Zuzzi
·
M
Islandshäst Jag undrar helt enkelt vad min häst kan vara värd! Inte för att jag någonsin tänker sälja henne, men bara för skojs skull liksom! Hon...
2
Svar
34
· Visningar
3 257
Senast: Gullan86
·
A
Western Jag har nyligen blivit ägare,mer eller mindre mot min vilja, till två hästar. Ett äldre varmblod och en ung korsning Ardenner, Halvblod...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Orzon
·
M
Tävling nå vilket lag vinner i helgen?=) Var ju lite tajt på sista deltävlingen hos Fwr. ;)
Svar
2
· Visningar
795
Senast: SweetSelene
·
Fälttävlan Ja, vilka kommer till Norrköping 3-4/9? Det är ju 90, 100 och CNC*. Var där och tjuvtränade igår...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: annikapannika
·
Körning ja har lite problem med hur man fäster vagnen med dessa två alternativen....är någon av dessa bättre än skakelremmar? har ni någon...
2
Svar
29
· Visningar
4 253
Senast: Asa_S
·
A
Hoppning Har någon gång sett ritningar på cavalleti stöd som var enkla i konstruktionen och som man kunde ställa på olika sätt för att få olika...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Hogstorp
·
I
Islandshäst Vi har ett sto med bra stam, hon har blivit från tidigare ägare dåligt skött, jag tror inte att hennes exem är ärftlig, utan kan ha fått...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 690
Senast: sambaengi
·
Islandshäst hej.. Jag är väldigt sugen på att betäcka vårat lilla sto, MEN vilken hingst ska jag välja? Är det någon som kan tipsa om en bra...
2
Svar
33
· Visningar
4 087
Senast: Tibra
·
T
Övr. Grenar Vem kommer dit?
2 3
Svar
59
· Visningar
3 255
Senast: erik_royal
·
I
Hoppning Någon som har koll på klassindelningen i tyskland? Vad motsvarar detta-. Springprf. Kl. M LK 1,2,3 (LK 3)
Svar
3
· Visningar
2 435
Senast: Cyllene
·
N
Distans hej alla distansare! behöver lite hjälp här... vet dock inte om tråden ska ligga här eller islandshästfacket... min fråga till er är...
2
Svar
21
· Visningar
2 369
Senast: millennia
·
Tävling "Över 170 startande har anmält sig till SM:et, och alla anmälningskuvert är inte öppnade ännu. Ett tiotal utställare kommer att finnas...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Manatee
·
M
Körning Har funderat mycket på detta med konditionsträning av körhästarna som tävlar! Hur mycket konditionstränar ni era hästar? Hur lägger ni...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 836
Trav Jepp, så har man fått ett "r" i raden för första gången. Där fick jag för min tråd tidigare i våras om att ponnyägarna inte ska släpa ut...
Svar
15
· Visningar
1 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp