Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur snabb kan en kallblodig travare vara i km/h? både i galopp och trav..
Svar
9
· Visningar
2 397
Senast: Mount Never Rest
·
T
Dressyr Hur ofta varierar ni dressyrare bett egentligen? Och vilka skiftar ni emellan. :cool:
2
Svar
20
· Visningar
1 601
Senast: mackan
·
Western Det här med träns och att man rider utan nosgrimma. 1. Det finns ju olika träns inom western; helt pannband, två öra och en öra,,,har...
2
Svar
26
· Visningar
3 122
Senast: lakrits
·
Körning Är det någon som vet om lättklass-tävlingen i Åstorp 3 sep blir av? Det står att den ska vara, men ingen propp ännu.
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Ryver
·
S
Distans Hm, vet inte om tråden hamnade rätt men jag provar, annars får moderatorn flytta den ;) Iaf så undrar jag om någon har erfarenhet av...
Svar
9
· Visningar
1 648
Senast: Sliver
·
Hoppning Är anmäld till en tävling imorgon, det är både ponny och häst för juniorer och häst"kategorin" är inte fulltalig för att kunna vara en...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: starcraft
·
E
Hoppning Har ett fullblodsto som jag haft i 11 månader nu,hon e jätte duktig på träningar,hoppar allt,lyssnar på mig,stannar ALDRIG och e hur fin...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: bapro
·
Övr. Grenar Jag har en föredetting från banan som nu går som ridhäst, och nu tänkte jag höra med er om ni vet ifall det passet som min häst redan...
Svar
11
· Visningar
1 404
Hoppning Hej, en snabb fråga till de med erfarenhet av hoppträning och -tävling. Har en 10-årig valack som de senaste åren ej ej blivit riden...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Mysantika
·
A
Islandshäst Hallu.. Inte ofta jag skriver på islandshäst men jag gör arbete i skolan. Tell me allt :) :banana: Tack!
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Lobelia
·
A
Islandshäst Det första man tänker på är väl kanske långa sadlar eller sadling långt bak, men det är inte just det jag avser, utan snarare...
2
Svar
23
· Visningar
3 376
Senast: ang
·
L
Körning Jaha alla fix o trixare nu behövs tips o råd! Min vänstra skakel är lite "glapp" det hela beor på att jag har teleskopskaklar o...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: miamiamia
·
V
Hoppning Har nästan aldrig sett någon skillnad på en amerikansk ryttare. Samma ridbyxor, samma kavaj, håret uppsatt likadant under hjälmen...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: XenaStina
·
Körning Och om dom är det hur har ni tränat dom för det? Vår travare har gått jättebra den senaste tiden, men igår blev det ett litet missöde...
Svar
19
· Visningar
1 307
Senast: Ämelie
·
F
Körning Man hör ju ofta uttrycket "körning är bra komplement till ridning". Men hur har ni det? Rider ni era hästar också?
Svar
12
· Visningar
881
Senast: Egonson
·
I
Tävling Var på lokal tävling igår. En häst rev kraftigt på framridningenoch haltade rejält efter det. Ryttaren fortsatte rida runt i volter i...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: rubytoo
·
Tävling Är det inte för dåligt att det saknas mängder av resultat i deras databas. De skyller på att det är klubbarna som inte rapporterat in...
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: kopparberg
·
A
Dressyr vart hittar man dressyr program?
Svar
2
· Visningar
724
Senast: idabus
·
Körning Ahhh...jag måste bara få skryta av mig lite.. :p I juni spände jag för min 2åring(fyllde 4 augusti) två gånger och gick med tömmarna...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: åke
·
N
Fälttävlan Vi ska börja bygga lite terränghinder hemma vid stallet, för att tillslut kanske få ihop en bana. :banana: Tyvärr är ingen av oss så...
Svar
9
· Visningar
4 269
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp