Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Vad tyckte alla?! Själv var jag funktionär, men hann se det mesta ändå. Jag tycker att det hela har fungerat mkt bra och dagen har...
Svar
6
· Visningar
1 747
Senast: yew98fq
·
C
Hoppning Åhh nu har min lilla hopploppa till systerdotter äntligen fått tillbaka självförtroendet.. :) Hon är bara 10år gammal men när hon var 7...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Colombia_Girl
·
S
Distans hur tänker du? Nu tänker jag mig en 6-7 åring och inte en CR häst. Hur många tävlingar, vilka distanser och vilka farter tycker du är...
Svar
5
· Visningar
1 115
M
Övr. Grenar Var på täby igår och såg arablöpet. Jag tycker det är kul att se araberna i ringen innan med sina långa manar och svansar. Att de ser ut... 2
Svar
20
· Visningar
1 927
Senast: FirstAttempt
·
Övr. Grenar Kan man vara dummare än jag? Är så vann att ha skyddsväst att jag försökte ha de när vi hade voltige!!!
Svar
8
· Visningar
1 385
Senast: vildros
·
Hoppning Superfina Goldika, som tidigare reds på ett föredömligt sätt av Toni Hassman, rids numera av MacLaine Ward från USA - en ryttare med... 2
Svar
26
· Visningar
3 353
Senast: vildros
·
I
Western jag har provat westernsadel på mitt fullblod och lite träning derav, men så lade jag ner det...varför vet jag inte,karnsje för jag ville...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: millaj
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr på ett gummipelham med två tyglar?
Svar
7
· Visningar
1 340
Senast: Dragonfruit_
·
N
Dressyr Får man ha vita benlindor på alla fyra i Div II för ponny? Har alltid undrat detta!? Tack!..
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: Nobell
·
A
Fälttävlan Var hittar man terrängbanor i Skåne, västra Blekinge, södra Småland och södra Halland? :confused:
Svar
3
· Visningar
3 447
Senast: Therese_Zipp
·
Islandshäst Någon som har några resultat osv från Lag-SM som har varit nu i helgen? Skulle vara kul och få höra lite om hur det har gått! :)
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Boj
·
T
Övr. Grenar Frågan e bara hur jag ska lyckas, just nu har jag hög feber, halsont o fruktansvärt ont i knäna.. :crazy: Vill se Santiago Matias...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: The_Last
·
R
Körning Har funderat på de här med att köra i ridhus, har ridhus på gården där pållen står och han ska premieras i höst och då sker körprovet i... 2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: Cronis
·
Islandshäst Jaha...har betäckt enda hästen i min ägo så nu letar jag ny häst. Behöver lite råd. Provred en himla fin 4½ gångshäst igår. En valack...
Svar
14
· Visningar
1 299
Senast: Vala
·
Hoppning Har hört väldigt många (nåväl, överraskande många...) som gör det. Varför?! :confused: 2
Svar
34
· Visningar
3 427
Senast: ylba
·
Körning Fick en idé idag av en tjej jag brukar rida hos då och då. Har en shettis som bekant och hon trodde att han skulle göra sig mkt bra inom...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Pettsson
·
M
Dressyr Jag har ridit i 26år i 20år av dessa har jag haft egen häst, men jag har också jobbat med in och tillridning och omskolning av varmblod...
Svar
9
· Visningar
2 331
Senast: mirjada
·
H
Övr. Grenar Ja, så är det, har spenderat de senaste tio månaderna med galopphästar. Men har nu fått ett annat supererbjudande, så det är ajöss med...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Connemara_Lover
·
Trav jag vet att detta kanske är en utrustningsfråga, ameo, men som vanligt så får man bäst svar här :) där folk vet vad man "pratar" om...
Svar
12
· Visningar
1 077
Senast: ghost
·
S
Western Finns det ? Och i så fall hur är dom och vilken kvalite är det..Har funderat lite på det till och från. Eftersom min häst är under...
Svar
1
· Visningar
1 412
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka