Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav nyheter.Se t.x "tvingas lägga över tungan".Jag ser det som nödvändigt att hålla sig uppdaterad i olika synsett,och inbillar mig att ha...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: ghost
·
Hoppning Jag har aldrig hoppat min häst men funderar ändå på att åka på klubbhoppning i nästa vecka. (OM jag hoppar så blir det kanske 40cm...)...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: caradan
·
A
Dressyr men LC är det lättaste, och jag hittar bara program till LA men vad kommer därefter? det står ju lätt framför.. medel el svårt finns...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: lisa
·
Hoppning Hej! :) Jag har ett sto, d-Ponny, 144 cm i mankhöjd.. hon och jag har hoppat ca 95 cm tillsammans och hon har löshoppat 110 cm, sen var...
Svar
19
· Visningar
8 702
Senast: rubytoo
·
C
Körning Jag har ett problem med min häst. När man ska backa med vagn så viker han åt höger direkt och vagnen far snett.. Han backar hur fint &...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: CrazyKate
·
L
Dressyr Ni som var där och såg, vad tyckte ni? Jag såg GP:n och GP-specialen, missade dock küren idag, ngn som vet hur gick det? Kul att se... 2
Svar
35
· Visningar
3 358
Senast: krocket
·
A
Dressyr hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
Svar
3
· Visningar
2 669
Senast: Formosiss
·
S
Fälttävlan Jag har alltid tyckt att fälttävlan ser totalt livsfarligt ut. Men efter att ha sett Falsterbo hunting så blev jag nästan lite sugen att...
Svar
7
· Visningar
1 388
Senast: staaria_
·
R
Körning Finns de nån här som kör sin arab? Och har kört in den själv eller hjälpt till med någon. Vill ha lite tips då dom är lite känsligare.
Svar
3
· Visningar
954
Senast: confetti
·
Övr. Grenar Min kille är efter Lavirco, morfar Exceller. han är ridhäst nu och jag kan inget alls om galoppstammar, men vad jag har förstått så ska...
Svar
5
· Visningar
1 186
I
Distans Är det någon som har fått ett nummer senare än September/Oktober av Endurance World, eller har tidningen upphört att existera? Samma nr...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: neywaz
·
T
Islandshäst Med unghästar som inte är inridna, typ 4-5åringar, hur vet man om dom är 4-gångare eller 5-gångare? Har hästen visat alla gångarter i...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: josse
·
T
Dressyr gnagg-ML-2452010-ML- Vi brukar försöka hålla bildtrådar på gnägg. Om det inte handlar om något specifikt ridproblem elle liknande med...
Svar
0
· Visningar
1 274
Senast: Tiffany
·
B
Dressyr Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta på enkla dressyr övningar som passar en endast grundriden häst som jag nu vill börja utbilda...
Svar
8
· Visningar
1 884
Senast: MaRomer
·
Övr. Grenar Har köpt mig ett fullblod som ridhäst och nu skulle jag gärna vilja se honom "in action". vet ni hur man kan få tag på antingen video på...
Svar
4
· Visningar
1 053
R
Distans Hej! Var precis inne och tittade på distanslistan och då särskilt på Travartoppen. Hur fungerar det där egentligen? Min travare fanns...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Raderad medlem 6459
·
Western Finns det några hingstar som ni gärna ser som pappor till era hästar? Och tvärtom, några linjer som ni väljer bort direkt? Vilka...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: alazzi
·
M
Övr. Grenar Hejsan! Min väninna har en liten tös som blir 7 år, hon tränar galopp med sin b ponny och jag tänkte ev. köpa en galopp relaterad...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: Elektron
·
Islandshäst Förlåt en fråga från en mycket ovan tävlare... Var hittar man klubbtävlingar som man kan vara med på??? Är det ens egen klubb som ska...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Freyr
·
T
Western Det skulle vara kul och veta i vilken ordning ni lär era hästar saker, vilka erfarenheter ni har, vad som är viktigt att tänka på osv...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: harpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka