Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst Såg ni annonsen i senaste Islandshästen med de nya mineralhinkarna som skall förhindra sommareksem? Det gjorde jag, och jag blir bara så... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 818
Senast: skuggi
·
C
Trav Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info? På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack! 2
Svar
20
· Visningar
1 593
Senast: Cronis
·
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: Mirre
·
V
Dressyr Vet någon om det ska visas någon dressyr från Falsterbo på tv i år? Har bara hittat en massa hoppning i tablån. :(
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: drowsy
·
M
Dressyr Hej.. jag fattar varför inte man får ha benskydd/benlindor på dressyrtävlingar.. kan någon förklara de för mig??
Svar
10
· Visningar
3 010
Senast: drowsy
·
Islandshäst Alla ni islandshästmänniskor i västra götalands län var/vilka ridsportsaffärer köper ni eran islandhäst utrustning? Och alla ni andra...
Svar
3
· Visningar
2 419
Senast: Båbbe
·
G
Fälttävlan Någon mer än jag som såg huntingen på tv? Tycker det är kasst att L. Parmler och J. Svanlund får vara kommentatorer. I hoppning...
Svar
7
· Visningar
1 391
Senast: HillsBon2
·
L
Western Hej. Nu har jag en engelsk sadel på min häst 17" normal mot bred bom, om jag skulle köpa en western sadel vilken storlek ska jag då...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Maran
·
H
Hoppning avstånd & sådant. Nu måste jag uppdatera mig lite igen, lagom avstånd för stor häst, inne i en kombination, (räcke +oxer) vad är det...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: alice
·
B
Islandshäst Vad heter Ovalbana och passbana på engelska? Någon som kan hjälpa mig? Vad heter Tävlingsplats på engelska? Om ni vet vad det heter på...
Svar
6
· Visningar
1 614
Senast: Båbbe
·
Z
Islandshäst Hur gör man? Jag har en häst som jag älskar över allt annat. Jag känner mig trygg på henne, vi trivs ihop och vi känner varandra väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 117
Senast: Brolinskan
·
P
Hoppning Någon som vet vad de har för klass system i tyskland? Vilka höjder är tex L-klasser? Och vad motsvarar A-tävlingar? Funderar på att leta...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Formosiss
·
E
Fälttävlan Är det någon som vet om det var någon fotograf där och "plåtade"??
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: aicha
·
Islandshäst Ni som var på Landsmót, vad tyckte ni var bäst? Själv missade jag lördagkväll och söndag, då jag åkte inte till Reykjavík för att... 2
Svar
21
· Visningar
2 495
Senast: Jonaz
·
S
Hoppning det sägs att vissa raser ej kan hoppa,,,därför undrar jag om ni har sett ngn ras på tävling, i vilka höjder, hur prestrerar dom etc...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Haffe
·
A
Dressyr Jo så här ska jag då o tävla en LB klass på grannklubben. Hästen e bra förberedd o jag likaså. Har varit o tävlat på detta stall förrut...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Zaskia
·
N
Dressyr Får man tävla i dressyr med hackamore? Jag rider min häst på det, han är verkligen svår att få i form, några tips? Han är inte så...
Svar
14
· Visningar
1 685
Senast: Notorius
·
C
Övr. Grenar hej hej!! e d nån här som tävlar ponny galopp på täby? själv va jag med på ponny galopp sm med min C- ponny.
Svar
2
· Visningar
935
Senast: HannaSS
·
V
Hoppning i proppen står det ju tex rosett, plakett, hederpris. Får även placerade unghästar det? eller får dom bara en rosett vid placering?
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Cockney
·
C
Hoppning Hej! Snart är det dags för hopptävling igen :p Ska bli väldigt kul, det är en tvådagarstävling i hoppning på Edsbro Ryttarförening...
Svar
15
· Visningar
1 076
Senast: Connemara_Lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur