Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Jag letar foderhäst just nu och det är visserligen inte samma sak riktigt, men ganska nära. När ni skaffade häst - vad begärde ni av... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 831
Senast: josse
·
T
Övr. Grenar Hej allihopa! Har suttit här och tittat länge nu, är väldigt glad att jag gjorde det. Det är så här, att jag alltid varit så riktigt...
Svar
11
· Visningar
1 353
Western Men hur jag jag veta vilken typ av sadel jag ska köpa??? Om det är en djungel att gå vilse i, när det gäller sk vanliga sadlar, så är...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: kamomillo
·
Hoppning Såg på världscuppen i hoppning i Leipzig igår.. Och nu undrar jag vart Ludger Beerbaum och Goldfever har tagit vägen? De var ju med i... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 871
Senast: fladderkossan
·
Distans I vikt-tråden kom frågan om prispengar upp. Någon trodde att om prispengarna blev större, då skulle hästägarna skaffa lättare ryttare...
Svar
4
· Visningar
1 526
Senast: akleja
·
Hoppning när jag tävlar min häst så stannar han nästan på varje tävling men då e det inte för hinderet utan bara för att stanna, han kan stanna...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: urkella
·
Övr. Grenar Tänk att man aldrig slutar att vara nervös när hästarna startar! Inte för resultatet direkt utan mera för att dom ska göra illa sig...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: toughcookie
·
Western sätes storleken :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Curly
·
Western Får man rida barbacka på framridningen, eller måste man ha sadel? Alltså, så att man sadlar strax före tävlan... Ifall man råkar behöva...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: malumbub
·
Western Hur är denna Dakota reiningsadeln i bommen? Är den vid eller smal? Rak eller skålad? kort eller lång? Någon som vet? Och samma frågor...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: MsSleepalot
·
R
Hoppning Vet inte om det är rätt forum... Både jag och hästen tycker om att hoppa. MEN, problemet är att han är islänning och står i ett stall...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Lena_B
·
P
Fälttävlan Någon som varit där och vet hur det varit med tävlingarna (brukar ju vara trevligt...), banorna och hur det gått, inte minst i...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: nakitcha
·
M
Fälttävlan va tycker ni om dom här skydden till fälttävlan? har inte tänkt att satsa så mycket på fälttävlan, bara träna lite och tävla kanske 2...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: rubytoo
·
Körning Skulle vilja få min häst att gå i en rundare form än vad han gör när tömmarna löper direkt från bettet, genom ringarna till min hand...
Svar
6
· Visningar
2 565
·
R
Islandshäst Ska kanske börja tävla med hästen, men kan typ inget så jag har lite frågor :p 1. Vad behövs? Alltså, typ licenser och sånt. 2. Är det...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: Real_Life
·
T
Western Är det ngn som vet om reiningen går på dressyr banan eller hoppbanan? Kanske dum fråga, men jag är inte säker. Vill gärna veta så snart...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: __sandra__
·
X
Islandshäst Jag hörde utav en bekant att de bara avlar på färg på island, så att om man åker dit så kan man hitta bra hästar med "fel" färg för ett...
Svar
11
· Visningar
1 367
E
Dressyr Mer \"kandens\" i traven Har en ganska seg 6-årig valack som släpar fötterna efter sig i traven :(, har väll börjat få till ökningarna...
Svar
9
· Visningar
4 139
Senast: elmer
·
T
Western Någon som sitter på resultatlistor från helgens tävlingar i High Chaparall? Eller vet när de tänker läggas ut på nätet? Jag behöver...
Svar
4
· Visningar
1 020
·
L
Distans Vi har nu varit ute på en prova på och blev även godkända på filipstadsrittens clear round. :D Det innebär att vi nog kommer att ge oss...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka