Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Övr. Grenar Vilka här är det som jobbar/rider på Täby, & i vilket stall. jag är ju kontrollfreak så :) näe då, men skulle abra vara intressant att...
Svar
14
· Visningar
1 496
Senast: enjes
·
Trav Det frågas ofta här om såväl aktiva som f.d aktiva travhästars resultat på tävlingsbanorna, om någon känner till deras syskon, föräldrar...
Svar
2
· Visningar
861
Western Det är en häftig anläggning i alla fall. Har iofs inte varit på Grevagården eller i Helsinborg där det också lär finnas fina...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: alazzi
·
N
Western Nu har jag beställt campingplatts till HjoKo :cool: MVH/ Stefan
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: MsSleepalot
·
P
Trav hur länge får en kallblodstravare tävla?
Svar
5
· Visningar
935
Senast: supersvanen
·
S
Trav Bergsåker.Ledning från start till mål.Tror ni vi jublade. TRAV ÄR ENDÅ LIVET! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Svar
10
· Visningar
845
Senast: supersvanen
·
Trav :D :D :D sidan 69 finns det bild på lilla Mercan, Längst ner till höger! :love: :angel:
Svar
18
· Visningar
1 042
V
Fälttävlan måste man ha det? Vad händer om man kommer till start (terrängen) utan medical card? Får man inte starta i terrängen då?
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Nelle
·
Fälttävlan ja, man ska ju ha genomfört 2st 90 rundor..Är de dessa straff som gäller? och hur länge räknas en kvalificeringsperiod? ej mer än 75...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: frolic
·
C
Dressyr Men jag är väldigt impad av Rose Mathisen och hennes ridning... Och hästar :D. Hittade precis dagens resultat, Int II. Rose var 3a med...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: spoff
·
Fälttävlan vad är det?? tror det har nåt med fälttävlan att göra...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: _Peplis_
·
P
Trav var får man tag i propositioner till bygdetrav?
Svar
1
· Visningar
833
Senast: nilema
·
T
Islandshäst Kommer man att kunna tävla en islandshäst barfota från nästa år??? Jag hörde ett rykte om det. Vart finns i såna fall ett sånt beslut?
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: Dolores_88
·
Western Det är många nya här så det vore kanske dags för en presentationstråd? Namn Ålder Ort Häst - gärna med stamtavla och ålder Bästa...
Svar
14
· Visningar
2 155
Senast: Mimmi22
·
S
Trav Ja nu stiger spänningen igen!Segraren skall starta i semifinal till amatör-SM!Han måste bara vinna! Håll tömmarna!!!!! :)
Svar
7
· Visningar
903
Senast: stally
·
Trav hej hej, var kan man köpa nåt set till draglinorna med block? Finns det överhuvudtaget att köpa? Finns det på pegasus?
Svar
7
· Visningar
1 299
Körning Hur pass tungt kan en häst dra med en travsele? 2
Svar
21
· Visningar
4 011
A
Körning Hej! Jag har just upptäckt tjusningen med att köra min häst, än så länge tömkör jag bara men ser fram emot att få åka vagn bakom pollen...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: martina
·
Trav Unga Herr Världsvan på Valla imorgon :bump: :bump: han är med på TV:n t om :D :D Upp med alla Buketummar nu :bow: :bow: 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 229
Senast: Camarotheking
·
V
Fälttävlan hur är det nu..om man trillar av i terrängen, får man sitta upp igen då? gäller det olika regler för häst/ponny?
Svar
4
· Visningar
1 480
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka