Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Dressyr Ja har en älskling till travhäst... :love:Eller ja hon har inte gått på travet på tio år men ändå... Jag undra bara om man kan tävla... 2
Svar
21
· Visningar
2 270
Senast: Express_Pearl
·
Trav Idag är det dax för kval för min springare... Åker snart (ok om nån timme) till stallet för att ta in henne och hämta transporten... 2
Svar
26
· Visningar
1 928
Senast: Lateste
·
S
Western Undrar när ni andra ska åka ner till High Chaparall? Eftersom det är först till kvar som gäller åker jag och vovven ner på torsdag...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: twinstar
·
F
Fälttävlan vart kan man ta de i sthlm? de verkar nämligen vara lite segt....
Svar
0
· Visningar
971
Senast: fiffi
·
F
Islandshäst Jeg trenger litt hjelp med et par av islandshestene jeg rir. Jeg er ingen islandshestekspert, men har ridd "stor brun" i maange år. (Kan...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: josse
·
Islandshäst Mitt 4-veckors hingstföl har fått klåda på kroppen. Han är rödskäck och det är på dom vita fläckarna. Började med en liten kal fläck som...
Svar
18
· Visningar
1 557
Senast: Vikingur92
·
Fälttävlan Vad har ni för utrustning på er själva o era hästar under träning/tävling?
Svar
8
· Visningar
1 637
Senast: _Peplis_
·
Körning Läste i ett inlägg att en loksele inte är byggd på samma sätt som en bröstsele och att bogarna därför blir friare, stämmer det? Jag är...
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: lul
·
Dressyr En fråga. Får man tävla dressyr med det?
Svar
16
· Visningar
2 244
Senast: malumbub
·
Trav Som mer eller mindre självlärd inom travet under massor av år så har man ju skapat sig en och annan idé som man tror på för att detta...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: stally
·
Hoppning imorrn... :d..å ja undrar om de e nån slillnad på koppelräcke eller vanligt räcke??!de bör ju inte vara de...å har ni nå tips om hur man...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: jojjo_blondin
·
Islandshäst Jag är inne i en period där jag är totalt ointresserad av hästar. De går på bete och jag ger dem vatten och ser till att de är hela men...
Svar
9
· Visningar
1 490
Övr. Grenar någon som ska dit? Silly Filly min älskling ska kvala!! å jag får inte vara med!!familjen ska till göteborg :mad:. vi har typ 4 hästar... 2
Svar
26
· Visningar
1 807
Senast: toughcookie
·
Körning Ska köpa sele och tänkte börja med att kolla på bl a travsele. VAD är en bra travsele? VAD ska jag titta efter? VAD ska jag akta mig...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: martina
·
S
Islandshäst Det var jag som startet tråden; saknar ni de "store brune...", och som ni forstod är jag mycket tveksam (var det et svensk ord? :crazy:)...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: josse
·
Körning Måste man ha svängel på en rockard? (tror det är en sådan iaf, det är två hjul och säte för 2)
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: alisson
·
J
Körning Ni som har hästar som är BRA på att backa rakt, i vinkel, in/ut genom port osv hur har ni tränat på det? Backat, backat, backat eller...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: alisson
·
C
Hoppning är de bara jag som hatar att hoppa dem? Mitt fullbod tror även att han kan man leka sig över hur höga dem än är. iofs kan han säkert det...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Cw_
·
Trav Jag är helt ny på detta med trav (om man frånser spelande,och äger en f.d travshettis)Men hur mycket kostar igentligen en ev travare...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: jari
·
Dressyr Har som vanligt en dum fråga.. :o Får man tävla dressyr på lokal nivå med bomull i öronen???
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka