Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Fälttävlan Vilken framförhållning att ändra CIC** till CNC** 2 veckor innan tävling för att så få hästar är kvalade??!! Ursäkta men det gäller 6-7...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: m85
·
Hoppning får man starta? måste man starta unghästklasser. jag har för mig något om att man får starta upp till Lb, är det bara unghästklasser...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: beauspirit
·
Trav Dog igår på Skelleftetravet. :cry: Han gick ett jättebra lopp men sen när han kom ut på stallbacken föll han bara ihop och dog! Hade...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Lazio
·
F
Fälttävlan ni som vet lite om FT kanske kan svara på om dem här skydden är värda att lägga pengar på? så här står de om dem Eskadron har...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: staaria_
·
C
Övr. Grenar Hej! Jag är ganska intresserad av galopp och skulle gärna vilja prova på det, jag har varit på praktik i Bruno Nilssons stall på Täby...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: LillaMy1985
·
Trav För att spinna vidare på Lindi's fundering ang. betalning OM hästen mot förmodan vinner en slant, säg 5 000 kr, vad ska jag som...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: via
·
C
Fälttävlan ... med hur det fungerar med kvalificeringen :confused: Är det så för att kvalificera sig till lätt klass i fälttävlan med ponny genom...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Connemara_Lover
·
Hoppning Att det är så svårt att hitta några tränare , skulle vilja veta hur ni hittat era? Här i Norrbotten verkar utbudet inte vara som i Södra...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: workaholic
·
M
Fälttävlan Är det ngn härinne som vet hur det gick?m Det finns absolut ingen information ngnstans på nätet! Brukar det vara så dåligt eller är...
Svar
9
· Visningar
1 338
·
L
Fälttävlan Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina
Svar
2
· Visningar
1 420
·
S
Övr. Grenar Min samboer er allergisk, han har allergisk astma. Han har ridd hesten min én gang, han ble litt tungpustet, men det gikk fint. Men jeg...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Curly
·
A
Fälttävlan Jo hej, är det nån som har nåt bra fälttävlansridläger att rekommendera? Sku så gärna far o testa på lite ordentligare terränghinder me...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: Annaaa
·
M
Islandshäst Har tillbringat 17 dagar uppe i Hvammstangi nu. Åkte upp för att träffa syrran o rida islänningar. Det va första gången som jag red...
Svar
2
· Visningar
935
Western Tyskland? Vilken prisnivå är rimligt för en "hobbyhäst"? Känner ni till Roger Kupfer (stavning?)?
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: __sandra__
·
V
Dressyr måste bara fråga.. hur vanligt är det på en skala?:S Lånat hem en häst som är 5 år å blev inriden för ca 10 månader sen och är tydligen... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 119
Senast: SydWest
·
I
Övr. Grenar första frågan: är de nån härifrån som ska dit? andra: Får man åka dit även om man inte har fyllt 15? de står nämligen bara att de blir...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: idiot
·
J
Islandshäst Var, alltså på vilken del av kroppen, chipmärker de hästarna på Island. Jag antar att märkningen alltid sitter på samma ställe. Eller...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: Hallau
·
L
Fälttävlan ett sto vid namn Helena Rubinstein?? hon är väl 10 eller elva år skulle jag tro.. efter Mintage xx.. gått lite fälttävlan.. tror d e...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: Gunther
·
Trav han var ju ruggig i går på valla såg ut som han joggade!! :love: :banana: :bow:
Svar
11
· Visningar
959
Senast: zilla
·
Fälttävlan Hej! Vad det nån som såg olyckan på Fälttävlans EM i år? Det var entrappa och hästen bara törnade in i den och bröt väl nacken på stört...
Svar
11
· Visningar
2 599
Senast: Geshira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka