Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr Efter mycket om och men är nu jag och min häst klara för att börja tävla lite, nu undrar jag om nån här har en bra ide på en klubb söder...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: AraSlei
·
S
Islandshäst Det jeg fryktet var begynnende eksem var bare en veldig varm pels! Barberte hesten for to dager siden, han har blitt pigg og glad, og...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: sleepy
·
Hoppning Jag undrar om hoppvärlden har någon motsvarighet till dressyrvärldens påstående: "LA klarar alla hästar. Över det börjar... 2
Svar
22
· Visningar
2 147
Senast: whyruz
·
I
Övr. Grenar Hur gör man bäst om man ska köpa ett fullblod som man vil ha till löp?
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: dressyrryttare
·
  • Låst
Western Längtar after era rapporter ;) 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 927
Senast: ottopotto
·
M
Övr. Grenar igår så skulle jag testa hur fort min häst kunde trava på 250 m med mej i sadeln.de va tung bana å regnade men jag skulle ändå testa.Hon...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: misterhultspyret
·
Hoppning Nu på lördag går första starten med Div III laget. OCh jag känner mig inte klar. Jag vill ha en månad till att förberedda mig på...
Svar
19
· Visningar
1 416
Senast: must
·
M
Western hej! undrar om quarab (quarter/arab) är registrerat som en egen hästras. kan man få en sådan "korsning" godkänd?
Svar
5
· Visningar
1 601
Senast: geegee
·
L
Körning Fästs båda i ringarna? På en bröstsele fästs ju skacklarna separat, högre upp, men någon sådan infästning finns ju inte på lokselen...
Svar
3
· Visningar
2 972
Senast: loch
·
C
Western Vet inte vad som är reklam här och inte, men detta är inte i reklamsyfte! :o :angel: Vet någon om de tar konto/kreditkort i affärerna...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: twinstar
·
A
Islandshäst Det gör jag i allafall. Ska kampera ihop med en annan bukefalist som jag hittills aldrig träffat. Längtar redan!
Svar
15
· Visningar
1 193
Senast: ang
·
Distans Ok, eftersom det ju faktiskt är lite ojämt med tävlingar runt om i landet kanske vi som vill tävla kan bolla fram idéer på hur man...
Svar
13
· Visningar
1 467
Senast: Isolde
·
C
Western Kanske en dum fråga: Kan man rida två olika stilar på samma häst? Alltså "vanlig" klassisk ridstil med vanlig sadel och western?
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: Sudd
·
F
Fälttävlan jag undrar hur man hittar (vart man söker) fälttävlans läger? från är alltså inte vilka som är bra eller ej utan VART man hittar dem...
Svar
7
· Visningar
2 145
Senast: _Peplis_
·
T
Islandshäst Spinner vidare lite på tidigare tråd ang. boots. Vilken storlek är det vanligast att islänningar har på gummiboots? Jag har köpt ett par...
Svar
2
· Visningar
1 873
Senast: Saga
·
D
Distans Tycker bara att det är lite ironiskt... Hasse Wallman fick rida med OS facklan från Ryttis till Stadion, inte någon distansritt men i...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: CK
·
Distans Jag tittade lite sorgligt på Spirres tävlingsbok idag, den börjar att sönderfalla totalt! Pärmen är skild från själva sidorna så de...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: CosmicQueen
·
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: jari
·
Dressyr Undrar vilka fler ytterliggare lag det är som gått vidare? Här (Närke, Dalarna och Värmlandsregionen) så är det Dyltabruks...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Jochanda
·
Dressyr Jag undrar om uppklassning även gäller när det handlar om allsvenskan? Jag ska rida i div. II-laget i höst, och förklassen är LC och...
Svar
2
· Visningar
1 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka