Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav :angel: Jag måste ju berätta för ngn.. har en 4 års kallblodsdam här som idag gjorde något fantastiskt. Eftersom vi har lite dåligt med...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Rikkan
·
M
Körning hej! innan var jag inne på en sida som hade billiga bakselar men då min dator har kraschat så har jag inte varit ute på internet på...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: MeAndMyBABY
·
B
Islandshäst Vilka av er är intresserade av en buke träff??? Jag skulle iallafall gjärna vilja ha en. Kommer själv att vara där alla dagarna... fast...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: Black_Angel
·
L
Western Var inne på rha:s hemsida och såg det nu och ifall ni inte sett det så ville jag medela detta så ni inte åker i onödan.. Mvh Jessica
Svar
1
· Visningar
800
Senast: lill_sessan
·
O
Western Jag var för ett tag sedan på en westernridnings "kurs" på ca 1-2timmar. Då det var första gången jag rider så så undrar jag en dum sak...
Svar
18
· Visningar
3 207
Senast: Lina_Zacha
·
Hoppning Har tydligen blivit anmäld till en pytteliten "Clearround" nästa vecka - och får redan kramp i magen av nervositet. :eek: Jag har ju... 2
Svar
30
· Visningar
2 199
Senast: Spirit
·
Distans Jag har funderingar att fortsätta med distans men behöver då en lämplig sadel. Erkänner att min kieffer dressyr med djup sits och högt...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: Spirit
·
T
Körning Hej!! Har fundering på att leja min gubbe att bygga en rockard el. sulky till min fjording..... Är det nån som har en bra ritning till...
Svar
3
· Visningar
2 404
Senast: kaffekart
·
P
Fälttävlan Nån som vet hur banan är där ? I debutant och lätt för C resp D ponny? Hur är vattnet? Nån som skall dit? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 391
Senast: sture
·
A
Övr. Grenar Vi är ett gäng som har tänkt rida på långritt i sommar :bump:, nu vill jag ha förslag på ridvägar, ridleder mm, helst ska vi kunna utgå...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Znozan
·
S
Körning Har inte kört min shettis så mycket. Köpte honom för ca 2 månader sen och innan det hade han bara stått i en hage i 2 år. Innan det var...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: EmblaAsk
·
J
Körning Mitt varmblods sto blev inkörd problemfritt som 11/2 åring enl förra ägarna. Hon är inte startad el ens tränad för trav, bara inkörd...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: EmblaAsk
·
Trav Så jag kan få drömma mig bort lite? :) :love: 2 3
Svar
47
· Visningar
2 984
Senast: cämela
·
L
Hoppning Om det t.ex står såhär Lätt D, clear round gäller det för d ponny eller ALLA ponny kategorier?? jag förstår inte riktigt.. :crazy:
Svar
3
· Visningar
847
Senast: ia_
·
O
Dressyr gnagg-ML-2416502-ML- Bildinlägg försöker vi hålla på gnägg. =)
Svar
0
· Visningar
1 299
Senast: overtyre
·
C
Dressyr Hur gammal får man vara för att tävla ponny, är det 16 eller 18 år? Är det olika på tex. b- eller d-ponny? Nu tävlar inte jag eller...
Svar
6
· Visningar
1 374
Hoppning mitt sto blir stark kör ner huvudet och brummar iväg efter hindret. vad ska jag göra?
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Geezer
·
F
Svar
11
· Visningar
1 293
Trav Såhär står det under "rekord" på min (rid)travare på ATG:s hemsida: Livs 18,2K 17,5M 18,3L 16,3aK 17,1aM 20,4aL 2001 18,2K 18,2aM...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Lazio
·
Islandshäst Vet ni någon bra hemsida med islandshäst hingstar, där det finns bilder? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka