Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Hejsan! Jag undrar lite mer exakt vad det är för bestämmelser kring sadlar på dressyr tävlingar. Vad säger TR ang sadeln(hur får den/får...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: psychogrrl
·
Distans Får min medhjälpare/hinknisse visa hästen i vetgrinden? Jag har bara ett gammalt TR från ja, 99 tror jag... Vet ju inte om det gäller...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Noteca
·
T
Övr. Grenar Vad tycker ni här på forumet? Någon som ska dit och kika? Kanske att vi kan träffas funderar på att åka dit. Tänkte kika på Parnassos... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 589
Senast: Bia
·
Övr. Grenar är det någon häst som är amatörjockey, lärling eller proffsjockey? :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 264
Senast: HannaSS
·
A
Trav Min ettåring skadade sitt höger öga i hagen igår, tyvärr så illa att vi fick bege oss till de härliga 30 milen med transport till...
Svar
14
· Visningar
2 375
Senast: supersvanen
·
Dressyr Jag har inte ett "fräscht" TR att tillgå eftersom jag inte tävlar...ännu. Måste ha häst först. :D Men jag kollade runt lite på träns...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: alice
·
Övr. Grenar Jag har fått två biljetter till Grand National på söndag, men jag vet inte när det hela börjar? Någon som vet eller kan tala om vart jag...
Svar
6
· Visningar
2 027
Senast: shady
·
Hoppning Jag har reagerat mot att det är så många felfria i grunden på ponnyhoppningarna. Det är långt ifrån självklart med placering på en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 447
Distans Får man rida i ett linne som har kragar? Mitt linne jag tänker på ser ut som en t-shirt utan armar. Det är altså inga smala axelband...
Svar
7
· Visningar
1 167
·
S
Övr. Grenar Släpper ni era fullblod på bete? Jag undrar eftersom jag har planer på att (lite längre fram) skaffa fullblod, och det fullblod jag...
Svar
17
· Visningar
1 687
·
I
Övr. Grenar ja,jag tänker ju så klart på en speciell, från malmö jägersro, nån som vet om nån derifrån skall starta eller är det bara lokalt...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Icebabe_1
·
S
Dressyr Problem! Jag har en sits med mycket drivning i, vilket är bra i de flesta fall, men inte på den häst jag rider nu. När jag ska göra en...
Svar
17
· Visningar
3 000
Senast: sthlm23
·
J
Islandshäst Ngn som ska dit ? Tips om boende, tälta på plats är det oK, finns ngn camping eller ngt i närheten?
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Juvelflickan
·
N
Övr. Grenar Jag har alltid velat åka till en galoppbana och titta, ända sen i tolvårsåldern då jag läste Svarta Hingsten :smirk: I början av...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: ninni_
·
M
Hoppning visst är det 30 min före min klass! inte 30 min före samtliga klasser, typ senast 8:30 om första klassen börjar 9:00.
Svar
6
· Visningar
786
Senast: malört
·
F
  • Låst
Western Eller är det bara så att man köper en "färdig" häst och däför kan hävda sig bättre. I Globen var det väl bara importer, eller?
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: hotrodder
·
K
Distans Jag har just börjat med distans och har kört på ganska rejält nu i början, både med träning å tävling. Det jag märkte var att min ena...
Svar
5
· Visningar
2 263
Senast: Stopek
·
Trav på Elitloppet. Har sökt men inte hittat något resultat...söker väl på fel ställen...
Svar
8
· Visningar
806
Senast: Hajjen
·
Hoppning Hej jag har en fråga som jag bara måste få svar på. En kompis dotter till mig var ute och tävlade på sin ponny och fick då en...
Svar
18
· Visningar
3 866
Senast: workaholic
·
  • Låst
Western nån som ska dit? Har själv aldrig vart där så vet itne riktigt vad det är.
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka