Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr vad är det för skillnad på samlad trav och arbetstrav? :)
Svar
5
· Visningar
2 612
Senast: Annas
·
C
Dressyr Ponnyn jag rider har jätte svårt för att öka steglängden i trav, utan då man försöker öka så blir det bara snabbare steg. Någon som haft...
Svar
9
· Visningar
1 413
Senast: HD
·
Distans På www.distans.just.nu där vi alltid fått våran resultatservice och proppar skriver Rolf Göhle att han ska lägga ned denna service pga...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: neywaz
·
P
Dressyr när det står t ex står LA för unga hästar, är det endast unga hästar som får vara med då? dum fråga kanske men men.
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: fio
·
T
Hoppning Jag har nu ridit omkring på min fd traavre i ungefär ett halv år o vi rider lite över bommar o tränar på såntvilket funkar super!, han...
Svar
18
· Visningar
1 120
Senast: Tomaten
·
H
  • Låst
Western Är det någon som har den "legends" där det står om Fillinic och som kan kopiera/scanna texten om henne och maila den till mig? Malin
Svar
2
· Visningar
882
Senast: hotrodder
·
E
Islandshäst Är det samma sak att rida in en islandshäst som att rida in en vanlig halvblodshäst? Jag menar när man ska sitta och rida på den dom...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: Boj
·
L
Hoppning ska på en hopptävling till helgen och det är ca 200 startande före mig. hur lång tid ska jag räkna på varje ryttare??man vill ju inte...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Spider84
·
Fälttävlan I debutant FT på ponny ,Får man ha det??? Jag menar då i terrängen och i hoppningen. Mitt FT TR är så gammalt att jag absolut inte...
Svar
13
· Visningar
1 504
  • Låst
Western Ni som rider med det, sitter det lika stadigt som ett träns med nosgrimma och pannband? / Zofia.
Svar
12
· Visningar
2 550
Senast: Wolder
·
L
Dressyr så är man nästan säker på att hitta någon som vet! Elit-niva dressyr för juniorer räknas från vilken klass?
Svar
1
· Visningar
1 243
R
  • Låst
Western Hur mycket är det som skiljer dom åt??? I trailen t ex... Är det mycket svårare på c än på d??? Behövs det licens för att tävla c...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: reykurboy
·
  • Låst
Western Jag och Pållen hade ju tävlingsdebut i helgen och det var rätt skoj (trots alla fatala blunders). Nu vill vi (läs Fillifjonkan) ut på...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Arapaloosa
·
M
Dressyr Har funderat mkt på detta..... för det verkar ju så självklart och enkelt för er andra att se detta med takt och balans etc :crazy...
Svar
8
· Visningar
3 863
Senast: X_tremless
·
  • Låst
Western Åsikter om tävlingen på Grevagården. Vilka var där förresten? Mer än jag, Hotrodder och Simpe??? :confused: :angel: Och kan jag...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: texas
·
Dressyr Jag behöver hjälp! tydligen verkar det som att vi ska hitta programmet själv inför klubbmästerskapet som går av stapeln 12 juni...
Svar
7
· Visningar
1 442
Senast: Raeman
·
M
Dressyr eftersom jag inte fick lägga den på Gnägg eftersom det handlade om ridning :confused: På Barockforumet ligger 2 filmer i skritt utlagda...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: goamarie
·
U
Trav One of world's fastest coldbloods, a finnhorse stallion Rick 19,6a, passed away few weeks ago, after passing the finish line in V75-...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Willeval
·
M
Fälttävlan Någon som har nåt tips på hur man kan bygga små "skogshinder" eller typ fälttävlanshinder? :)
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Moej
·
F
  • Låst
Western Vet ni har varit och utbildad sig hos utländska tränare? Vet ni vilka som de har varit hos? Någon som ni vet är riktigt bra? Vilka har...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: hotrodder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31