Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr men kan inte någon lägga in bilder och förklara skillnaden på när hästen går bakom lod och bakom hand? Trodde att jag visste vad bakom...
Svar
10
· Visningar
2 178
Senast: Jessica
·
Fälttävlan Har hittat en tävling mot slutet av sommaren. med 90 och 100 klass, det står att tävlingen är regional.. Inom hoppning skulle jag då...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: Pooh
·
Körning Tömkörning är inga problem, inte heller att sätta fast slana på båda sidorna (men utan att de sitter ihop i 'bakänden' som en skakel)...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Zandrizen
·
X
Dressyr Hejhej =) hur gör ni när ni knoppar på ett meeting ? Blir inte knopparna fula över natten ? Tack på förhand ! :)
Svar
3
· Visningar
1 473
Senast: Cockney
·
E
Hoppning \"Godkänt resultat\"?? Satt och läste hästannonser och upptäkte några där det stog "... har tävlat hoppning upp till 110cm med godkända...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: Timsetim
·
M
Trav Jag är medryttare på en fd. travare. Han har sprungit ganska bra på tävlingar och nu undrar jag om det finns någonstans jag få tag på...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Marrre
·
Körning Jag har beslutsångest... Om de inte vore så mycket dyrare än "alla" andra skulle jag sluta tveka (9500:-). Någon som kan ge mig ett råd... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 787
Senast: jelly
·
Dressyr Någon som vet om man får ha en tungsticka när man tävlar på kandar?
Svar
19
· Visningar
4 805
Senast: aicha
·
R
Körning Har sett att Team Skäpperöd har fina små söta FLUGLUVOR på sina shettisar när dom kör ibland *vill åzå ha* Någon som vet var man kan...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Dragonfruit_
·
J
Körning Tänkte köpa en finvagn till fjordingen när vi är klara med inkörningen. Har blivit tillfrågad om jag vill köra ett bröllop, vilket jag...
Svar
8
· Visningar
1 891
Senast: alisson
·
L
Övr. Grenar Jag funderar på att bli b-tränare i galopp och har börjat titta lite på hästar att ev. köpa. Har hittat en tvååring efter bra föräldrar...
Svar
4
· Visningar
1 078
E
Western Jag skulle bli jätteglad och väldigt tacksam om någon erfaren person kunde berätta om hur det går till att få Appendixstamtavla för en...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Estrella
·
L
Hoppning Nu skall jag göra något jag ev kommer att ångra på lördag förmiddag. Jag skall ställa upp i en pub-hoppning på lördag em (Hoppning clear...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: pialotta
·
M
Fälttävlan jag har tänkt att starta fälttävlan nästa sommar och undrar lite om skydd. ja har inga hel täckande skydd som ja gärna skulle vilja ha...
Svar
10
· Visningar
1 477
B
Övr. Grenar Va på Jägers idag för att startboxträna valacken som ska (skulle) kvala på Täby på Tisdag, han TOTALVÄGRAR att överhuvudtaget sätta in...
Svar
13
· Visningar
1 400
Senast: BJÖRKIS
·
M
Körning Hur långa tömmar ska jag ha när jag tömmkör? Hästen i fråga är en fjording. Finns det någon bra längd som man sedan kan kombinera till...
Svar
9
· Visningar
2 979
Senast: Grevinnan
·
L
Trav Jag har ett 2 årigt kallblod, han verkar vara inne i en växtperiod,hur gör ni då? Jag själv har skickat iväg han på sommarbete i...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: jonte
·
Western Är det någon här inne som ska på förbundsårsmötet i Västerås den här helgen???? Om så är fallet kan vi ju passa på att ha en...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: alazzi
·
P
Övr. Grenar En fråga som dök upp i en diskussion under rubriken Ridning: Får handikappklassade ryttare tävla i "vanliga" tävlingar? En bekant till...
Svar
15
· Visningar
1 503
Senast: mirjada
·
P
Fälttävlan Är det någon som vet någonting om hur terrängbanan kommer se ut?? (MSV B kat D och Debutant ponny)Vad har de för typ av vatten?nån har...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: prins_rollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka