Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Trav Éftersom många ställer frågor om monte´så klistrar jag in detta från www.travsport.se. Aktuell information om Monté 040429 kl 14.57... 2
Svar
20
· Visningar
2 329
Senast: alma
·
R
Svar
9
· Visningar
971
J
Islandshäst ska själv tävla i både lätt fyrgång och lätt tölt. 2
Svar
29
· Visningar
2 154
Senast: Vildvittra
·
G
Distans Hur ser era hästars foderstat ut vintertid/sommartid? Vilket behov räknar ni med? Hur mycket salt blandar ni i vattnet under tävling...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Gnägg
·
L
Distans Nu har vi gjort våran första distansritt... Oj vad kul det var !! Vilken underbar omgivning att rida i. Vi red 3 milaren och allt...
Svar
3
· Visningar
1 086
C
Körning Vagnar & inkörning Hej Jag ska snart börja köra in min nu tvååriga häst. Problemet är bara var man kan få tag i en bra vagn. Har tittat...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: mellis
·
F
Distans ja vad tycker ni är bäst? att starta i grupp eller vänta och starta "en å en"? :smirk:
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: neywaz
·
Övr. Grenar Någon mer här som har ett fullblod från USA? Min valack har amerikansk galoppstam, men är numera världens underbaraste ridhäst. Vore kul...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Alzao
·
Trav Jag har ett varmblod som inte har/ några papper med sig genom åren. De ska ha blivit kvar hos en tidigare ägare.. Har hört att en del...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Francess
·
S
Körning Hej! Nu har det börjat snurra lite i mitt huvud om jag inte borde passa på att köra in mitt halvblod när han ändå ska sättas igång...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: KaZa
·
Distans Om man pulsar för tidigt i pausen på en 50 km T och det visar sig att pulsen är för hög. Får man du begära ompulsning inom de 20...
Svar
1
· Visningar
1 327
Senast: Madde71
·
B
Western Jag funderar på att införskaffa en westernsadel till mitt varmblod. Men villken stl. mm? Jag är bara van med dom "vanliga" sadlarnas...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Cilva
·
H
Övr. Grenar Idag var det ju vårpremiär, det var riktigt roligt det. Speciellt shire-racet :) någon annan som såg det?
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Pegija1
·
S
Hoppning Vi ska ha klubbtävling om ett tag och i proppen står det att det är poänghoppning, är det någon som kan förklara för mig hur en sådan...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: sebolina
·
B
Fälttävlan Nu ska jag köpa en ny säkerhetsväst för jag tycker så illa om den gamla att jag aldrig använder den om jag inte absolut måste. Jag har...
Svar
11
· Visningar
2 820
Senast: Salonikel
·
S
Hoppning Hej Alla! Jag tänkte höra efter om det är någon som har något bra tips på hur man skall gå till väga med inhoppningen av en unghäst...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Francess
·
B
Western Någon som ar en sådan :confused: Jag funderar på att införskaffa mig en sådan då jag tycker dom "vanliga" westernsadlarna väger ton...
Svar
5
· Visningar
2 226
Senast: alazzi
·
Western Ska köpa westernsadel inom en snar framtid men har ingen aning om vad jag ska köpa för någon eftersom det är den första westernsadeln...
Svar
12
· Visningar
1 647
Senast: alazzi
·
B
Islandshäst Den första och största nyheten är att Avelsvisningarna nästa helg (tors-sön) är FLYTTADE TILL SÄTRABRUNN! Gissningsvis beror detta på... 2
Svar
21
· Visningar
3 760
Senast: Båbbe
·
N
  • Låst
Hoppning Hej! jag ahr inte tävlat hoppning på hur länge som helst o nu ska jag starta i en lätt klass men jag undrar vad LD A:1a/A (80+0)...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?