Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar Han dog i ett Gr 3 lopp på Ascot i onsdags, i en hjärtattack. :(
Svar
18
· Visningar
1 314
Senast: shady
·
Trav Hur ska jag göra, lägga travskorna på hyllan el göra ett ryck och försöka? Funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra. Nu har det... 2
Svar
23
· Visningar
1 658
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Trav Jag har planer på att köpa en travhäst. Även om det till stor del är en hobby är målsättningen att någon gång få denna till start. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hoppning har köpt en ny häst, men när vi hoppar tycker han att de e ite väl kul så han drar på ett himla tempo, hur ska jag göra för att khan ska...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: talåj
·
T
Distans någon som vet om man har veterinärkortet med sig under denna ritt eller om det stannar i grinden?
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: neywaz
·
Fälttävlan hejsan!! jag har beslutsångest. Har hittat en tävling i slutet av maj som jag skulle vilja starta på ..debutant för häst. problemet e...
Svar
13
· Visningar
1 437
Senast: FT_ryttare
·
A
Hoppning Någon som vet om man får ha ridväst och skjorta under den? Säkerhetsväst får man ju ha men får man ha ridväst? Skjorta och väst ser ju...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Snuffsan
·
Körning Vad för slags olika grenar finns det att tävla innom körning. Dra hela klabbet för mig. Pressition, maraton,dressyr tvåspann, fyrspann...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: svea
·
Fälttävlan Jag tog mitt fälttävlanskort precis när det hela infördes (-98 el. -99?) och det är i form av ett litet klistermärke i ena hörnet. Nu...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: belize
·
Trav Ja nu är det mindre än en månad kvar, och jag kommer naturligtvis att vara på plats! Vilka av er ska dit? Här uppe i norr är vi ju...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: b4nugget
·
Fälttävlan Är totalt oinsatt i fälttävlan, men riktigt sugen på att starta nån gång med min D-ponny. Lättaste klassen, Debut va :confused:, vad...
Svar
6
· Visningar
1 506
M
Islandshäst Trodde att en maxad islänning blev 145 cm. Men pradade med några som sett större. Typ 150 cm? Är detta verkligen sant? Har själv...
Svar
13
· Visningar
9 156
Senast: misterhultspyret
·
Trav Håller på med uppbyggnadsträning på ponnysarna efter vintervilan (lååång sådan, först nu jag har tid att köra...) och har några...
Svar
15
· Visningar
2 099
Senast: anhe
·
T
Distans Letar efter en unghäst att i framtiden kunna rida distans med. Har kikat på diverse araber, tyvärr verkar man ofta avla på kleti och...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: tessan2
·
T
Western Hej, Är det nån som vet om någon D-tävling runtikring Skaraborg?? Hörde rykte om nån i Kristinehamn den sista maj, är det nån som vet...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: alazzi
·
Western Med Nob Mayhew Nån som har den? Vad tycker ni om den? Varför?
Svar
4
· Visningar
977
Senast: NightOwl
·
N
Trav Satt och tittade på V75, Dancing Kronos tog ledningen men föll igenom fältet på upploppet. Fick sen höra att han klappat ihop på...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Camarotheking
·
Western När man ska tävla i western måste man ha stor häst ifall man är vuxen?? :confused: Kan man inte tävla med ponny??? :banana: Mvh // Sofie
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Lina_Zacha
·
K
Hoppning Jag undrar hur man vet om man lägger rätt avstånd vid hinder/cavaletti? Tränar cavaletti-bommar men vet inte om jag lägger rätt avstånd...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Kurant
·
P
Hoppning Hej !!!! Jag har en 4 årig C-ponny vallack. Han blev inriden i december/ januari. Och när jag köpte honom i februari kunde han bara...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: beauspirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?