Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western På fredag morgon bär det iväg till Skåne för ännu en härlig helg med förhoppningsvis många fina ekipage att titta på. Vilka ska dit mer...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: texas
·
Trav Undrar lite hur ni tränar era starthästar. Finns det någon som dressyrtränar sin häst "seriöst" som komplement till travträningen?? När...
Svar
4
· Visningar
1 089
P
Hoppning det här hände när jag var och hoppa med min ponny pandora.. det jick jätte bra och vi hoppade 80 cm.. det var ett "titt" hinder en ox...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Bonbina
·
J
Islandshäst \"trumpetande häst ! När vi var ute ochred i skogen häromdagen så red vi förbi ett ställe där de finnns ett gäng vildsvin i en...
Svar
15
· Visningar
2 113
Senast: Sweet
·
K
Hoppning Jag har en kompis som var tvungen att köpa en Klass 3 väst för att tävla med. Är det så att man måste ha det, och i vilka klasser.mm...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: starcraft
·
J
Körning Var säljs 4 hjuliga vagnar till shetland? Som går att köra både enbet och par med?
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: alisson
·
Hoppning Eller? :confused: Satt och kollade på Världskuppfinalen i går och hörde de nämna om någon ryttarinna att denna faktisk var en Ryttare... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
13 825
Senast: miss_willow
·
Western är det ok att ha stråhatt både på wras och quartershower eller är det filthattar som gäller?
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: monke
·
M
Western Har ganska nyligen köpt mej en westernsadel, men hästens päls nöts bort på ryggen av den (ganska långt bak). Är det vanligt? Kan man...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: anders
·
  • Låst
Hoppning Jag ska vara funtkionär på lokal ponnyhoppning i morgon. Kommer att vara flaggvakt. Kommer att vara LD med clearround, LB och LC med...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: ameo
·
M
Western Oerhört trevligt gjort av SRHA=Scandinavian Reining Horse Association att informera om sina tävlingar och aktiviteter och bjuda in...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: monke
·
Hoppning Det ska hållas ett KM i hoppning med stilbedömning på min ridskola, då grundomgången kommer att vara 80 cm och finalen på 90 cm. Jag vet...
Svar
14
· Visningar
911
Senast: Vita_N_6520
·
J
Islandshäst Bara undrar lite snabbt och smidigt så, det är la samma sak som hästägarförsäkran eller? Står nämligen att man skall ha med sig det till...
Svar
2
· Visningar
1 454
Senast: Juvelflickan
·
S
Hoppning Vad är det för regler för att kvalificera sig till högre klasser tex. från la-msvb???? *nyfiken* :banana:
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Ylva
·
M
Körning När jag tömkör min lilla 4 åring så bara hon åker iväg än åt vänster än åt höger. Jag har börjat lära mig att hålla mkt på yttertömmen...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: martina
·
N
Övr. Grenar Hejsan tänkte bara höra om det finns några här som känner till honom eller sett honom tävla? vore kul att höra allt om honom.. Mvh Pernilla
Svar
2
· Visningar
965
Senast: 9an
·
B
Islandshäst Hej alla kunniga! Har en häst som är reg i danska islandshästför., behöver jag reg om honom eller kan jag tävla i sverige på de...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Buick50
·
S
Hoppning Vilken är eran bästa prestering inom hoppning? (både häst och ponny) Min egen är 2:a MsvA med min D-ponny och 1:a MsvA med min c ponny... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 544
Senast: Kiddo
·
M
Trav Då var det dax för vagn bakom lillpållen då! Vad tycker ni här om utrustning och metoder vid inkörning?? Själv har jag haft som... 2
Svar
22
· Visningar
2 050
Senast: anhe
·
R
Hoppning På travbommar, gärna galoppbommar också :p Är det farligt om det blir lite för långt/kort mellan bommarna? Bör man ha markbom om man...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: Real_Life
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur