Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nån som vet vart man kan få tag på det nu? Nån som vill sälja sitt nummer? Vill väldgt gärna ha den då jag letar hingst till mitt sto...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Finns det någon sida (förutom STC) där man kan hitta mer info om travhästar? Inte generellt, utan om speciella hästar. De som är...
Svar
7
· Visningar
2 758
Senast: BoAOrm
·
P
  • Låst
Western Någon som vet vart närmaste western sadelbutik ligger sett från Nyköping? Behöver en extravid bom till min nordsvenska bruks dam och...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: alazzi
·
F
Fälttävlan Varför hade Linda och dobbin 60 straff i terrängen?? och vad i hela fridens namn hände med Gunilla och Grafman?? Hörde att hon fick åka... 2
Svar
36
· Visningar
2 826
Senast: workaholic
·
L
Distans ännu fler \"dumma\" frågor Nu börjar det bli lite nervöst det är ju inte långt kvar innan den 8 maj då våran distansdubut skall ske. :)...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Galadriel
·
Fälttävlan Har ni på er och hästen i terrängen? Har ni dress?
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Nelle
·
L
Islandshäst Några som ska på hingstvisningarna i helgen? Ska troligen dit på söndag (slutvisningen + hingstshow). Någon annan som skall dit? Kanske... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 074
Senast: Lambo
·
Fälttävlan Ska ni dit? Hörde att de har höjt nivån på klasserna rejält mot förra året. ÄR det verkligen rätt att ta med hinder som tidigare var...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Iddefixen
·
Islandshäst Vad är skillnaden på T1, T2 och T3? Då ni tävlar lätt tölt, T1, T2 och T3 vad brukar ni få för poäng och vad anser ni är bra poäng?
Svar
4
· Visningar
946
Senast: josse
·
B
Fälttävlan Såg juniorklassen CNC* i helgen och reagerade på att flera ryttare red alldeles för fort i terrängen. Mest synd tyckte jag om den...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: Nelle
·
Distans Får man ha det med sig på hästen under tävlingen? Bara funderar lite! Frågar även igen! Nån som ska rida Rönningeritten den 5 juni med...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: Noteca
·
Körning Min svägerska har travshettisar och tycker att en travsele duger bra att ha att lära sig med, är det någon som tycker något annat?? (Ska...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: raven_82
·
Islandshäst Om att rida en Islandshäst i hoppning och dressyr och inte rida som så mycket i "deras" gångarter? Min kompis bli jätte sur på min andra...
Svar
15
· Visningar
1 448
Senast: angelaL
·
Trav Den här kanske borde ligga under avel istället, men jag tänkte fråga "travarfolket" här som verkar kunna en hel del om det finns något...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: giffan
·
Hoppning Får man det? Om skänklarna är max 20 cm alltså...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Russis
·
F
Hoppning Övningar för \"gröna\" Min häst och jag har tänkt börja skutta lite över små små hinder. Någon som har bra övningar för en häst som...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: majafresk
·
C
Övr. Grenar Någon som vet något om henne? det enda jag vet är att hon har blivit såld till Agneta Ekholm, en amatörtränare. hon är e: Diaghlyphard...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Cavat_
·
A
Islandshäst Är det någon som vet något om MSM? Jag hade för mig att det skulle vara under pingsthelgen, men på freyfaxis hemsida står det bara "mer...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: yew98fq
·
T
Övr. Grenar Vilken häst d där är!! :d :love: :bow: O inte e han bara snygg o titta på, han kan verkligen springa också! :D Vann med dryga 7...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Nizzetoto
·
Fälttävlan En kompis i stallet skall rida fälttävlan i sommar och idag medans vi stod i sadelkammaren berättade hon att hon sett ett...
Svar
7
· Visningar
2 095
Senast: Dimmans_Elaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Pass förvaring